Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ramp muizen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Heb vanmorgen weer een muis uit een klem gehaald.

Ik ga vandaag alle klemmen vullen met chocolade pasta waarop ik wat vogelzaad strooi, dit werkt hier het beste tot nu toe.

Wat betreft dat gat waar je je slang in hangt, die zie je dus niet. Het lijkt wel of ze de gaten achter hun gat weer dichtgraven
    http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Rudmer
      .......Moet anders maar een keer bij onze zuiderburen op bezoek voor wat muizenlijm
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
          ik heb nu muizen in de schuur raak ze niet kwijt heb 10 muizeklemmen staan en zijn elke morgen vol hoe raak ik ze kwijt liever niet met gif je weet nooit waar ze het heen slepen en mijn katten is ook niet de oplossing ben ik de vogels er bij kwijt
          Als de muizen van buiten komen kan je bezig blijven met klemmen en gif. Het is dan vooral zaak om te zorgen dat ze niet meer binnen kunnen. Bestrijdt de oorzaak niet het gevolg!

Opmerking

ik ben van de muizen af al heel lang en mocht er nog 1 komen is hij aan de buurt staan 10 klemmen klaar en zie bericht nr, 10 dat staat er ook bij mij hebben ze geen kans meer

Opmerking

Hans,

Groot gelijk... mijn opmerking was ook meer cynisch bedoeld. Kwam geloof ik niet helemaal over

Ik ben sinds kort anders gaan voeren. De valken kregen altijd voor een draaischijf in het gaas. De laatste tijd zat er steeds vaker natte plekken in het restvoer..... muizenz#$k... Heb nu een voerbak aan de muur gehangen waar de muizen niet tegenop zouden moeten kunnen komen. Anders komt daar nog een gladde plaat tegen. Onder het bakje komt een opvangbak om morsvoer op te vangen. Hier had ik helaas nog geen tijd voor om te maken, maar dat de muizen niet meer in de voerbak konden komen was even belangrijk.
              Mijn Site

Opmerking

Working...
              X