Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
heb dus muize keutels gevonden onder de paletten maar geen muis gezien ze moeten zich ergens verstoppen maar waar morgen de diepvries aan de kant en daar kijken wordt een hele klus is een grote van 600 liter
ik denk dat ze ergens onder de vloer kunnen en daar de nesten hebben. Blijf er echter wel bij dat er volop voer moet zijn met deze hoeveelheden muizen, dat kan haast niet anders.!?, bij de buren???
ja dat kan DE BUUREN de fam tokkie is er niets bij zijn al bezig geweest met de gemente maar dat gaat al 2 jaar lang met brieven naar hun maar zie nog geen verbetering
ik denk dat ze ergens onder de vloer kunnen en daar de nesten hebben. Blijf er echter wel bij dat er volop voer moet zijn met deze hoeveelheden muizen, dat kan haast niet anders.!?, bij de buren???
heb dus muize keutels gevonden onder de paletten maar geen muis gezien ze moeten zich ergens verstoppen maar waar morgen de diepvries aan de kant en daar kijken wordt een hele klus is een grote van 600 liter
muizen zitten vaak met een nest tegen de motor aan van koelkast of vriezer. is lekker warm he. heel goed kijken Andre, een muis heeft aan een heel klein gaatje genoeg.
dat zal ook zeer zeker wel gebeuren ik zal door gaan tot dat de laatste muis zijn adem heeft uitgeblazen hoe dan ook ze gaan er aan en deze elende in ander half week hoe bestaat het voor die tijd nooit geen muisen gehad bij de vogels oke heel soms een muis bij de pluimvee en konijnen afdeling maar daar weten de katten wel raad mee en die hokken liggen 50 meter veder op maar goed er zal geen 1 over leven rot besten zijn het
Ik heb de koelkast uit de vogelschuur gehaald.... daar kwam me toch een golf muizen uit! (nog niet zo veel als in het filmpje )
Nu het zo slecht weer is zullen muizen die normaliter buiten meer dan genoeg voer krijgen naar binnen trekken omdat buiten nu ook niet veel meer te vinden is.
oke de diepvries is er weg gehaald en daar zaten ze heb er 6 nesten met jongen weg gehaald de oudere muizen vlogen alle kanten op volgens mij wel 50 als het niet meer was alles schoon gemaakt en nu zorgen dat ik de rest kwijdt raak diepvries staat nu mooi is het midden kan dus daar ook mooi bij om ze te vermoorden nu even door zetten en dan moet ik er wel af komen
oke de diepvries is er weg gehaald en daar zaten ze heb er 6 nesten met jongen weg gehaald de oudere muizen vlogen alle kanten op volgens mij wel 50 als het niet meer was alles schoon gemaakt en nu zorgen dat ik de rest kwijdt raak diepvries staat nu mooi is het midden kan dus daar ook mooi bij om ze te vermoorden nu even door zetten en dan moet ik er wel af komen
Opmerking