Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ramp muizen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

heb dus muize keutels gevonden onder de paletten maar geen muis gezien ze moeten zich ergens verstoppen maar waar morgen de diepvries aan de kant en daar kijken wordt een hele klus is een grote van 600 liter

Opmerking

onder de vloer

Beste Andre,

ik denk dat ze ergens onder de vloer kunnen en daar de nesten hebben. Blijf er echter wel bij dat er volop voer moet zijn met deze hoeveelheden muizen, dat kan haast niet anders.!?, bij de buren???

Opmerking

ja dat kan DE BUUREN de fam tokkie is er niets bij zijn al bezig geweest met de gemente maar dat gaat al 2 jaar lang met brieven naar hun maar zie nog geen verbetering

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
          Beste Andre,

ik denk dat ze ergens onder de vloer kunnen en daar de nesten hebben. Blijf er echter wel bij dat er volop voer moet zijn met deze hoeveelheden muizen, dat kan haast niet anders.!?, bij de buren???
          dat van die grote hoeveelheden voer klopt wel...

bericht nr 7.

srry kon het niet laten
          Groet'n uut Drenthe

Opmerking

hoe zo ik voer op rantsoen en voor de rest kunnen de muisen nergens bij

Opmerking

Je schrikt pas als je het volgende filmpje bekijkt.

Greetzzz

Opmerking

okeeeeeeeeeeeee dan heb je wat zie die kat weet niet wat hij moet doen maar gelukig heb ik het niet zo maar elke muis bij mijn dieren is 1 te veel

Opmerking

bij de motor

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                  heb dus muize keutels gevonden onder de paletten maar geen muis gezien ze moeten zich ergens verstoppen maar waar morgen de diepvries aan de kant en daar kijken wordt een hele klus is een grote van 600 liter
                  muizen zitten vaak met een nest tegen de motor aan van koelkast of vriezer. is lekker warm he. heel goed kijken Andre, een muis heeft aan een heel klein gaatje genoeg.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

dat zal ook zeer zeker wel gebeuren ik zal door gaan tot dat de laatste muis zijn adem heeft uitgeblazen hoe dan ook ze gaan er aan en deze elende in ander half week hoe bestaat het voor die tijd nooit geen muisen gehad bij de vogels oke heel soms een muis bij de pluimvee en konijnen afdeling maar daar weten de katten wel raad mee en die hokken liggen 50 meter veder op maar goed er zal geen 1 over leven rot besten zijn het

Opmerking

Ik heb de koelkast uit de vogelschuur gehaald.... daar kwam me toch een golf muizen uit! (nog niet zo veel als in het filmpje )

Nu het zo slecht weer is zullen muizen die normaliter buiten meer dan genoeg voer krijgen naar binnen trekken omdat buiten nu ook niet veel meer te vinden is.
                      Mijn Site

Opmerking

ik zie ze af en toe voorbij lopen, maar ze zijn net te snel voor mijn klompen
                        Mijn Site

Opmerking

oke de diepvries is er weg gehaald en daar zaten ze heb er 6 nesten met jongen weg gehaald de oudere muizen vlogen alle kanten op volgens mij wel 50 als het niet meer was alles schoon gemaakt en nu zorgen dat ik de rest kwijdt raak diepvries staat nu mooi is het midden kan dus daar ook mooi bij om ze te vermoorden nu even door zetten en dan moet ik er wel af komen

Opmerking

muizen.

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                            oke de diepvries is er weg gehaald en daar zaten ze heb er 6 nesten met jongen weg gehaald de oudere muizen vlogen alle kanten op volgens mij wel 50 als het niet meer was alles schoon gemaakt en nu zorgen dat ik de rest kwijdt raak diepvries staat nu mooi is het midden kan dus daar ook mooi bij om ze te vermoorden nu even door zetten en dan moet ik er wel af komen
                            hoop dat je ernu vanaf bent ze.
                            medaar.

Opmerking

gaat supper nog maar 2 tot 4 muizen per dag het wordt minder einde in zicht ik hoop het

Opmerking

Stilte voor de storm?

Ik hoop voor je dat ze niet zo slim zijn dat ze onderhand de vallen kennen en dus mijden. Ik heb geen idee of muizen zo slim zijn dat ze dat leren.
                                Mijn Site

Opmerking

Working...
                                X