Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Jullie hoeven niet op mij te wachten hoor. Piet ligt met koorts op de bank!Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningtja en met dit soort berichten krijg ik Piet nooit mee natuurlijk,die komt denk ik niet tussen de warme lappen uit daarvoor
hahahahahaahahahahahah
mvgmvrgr
Piet
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Heel mooi weer!
Grappig gezicht dat de jongen nog donkere ogen hebben. Zal wel met schutkleur te maken hebben.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
vraagje riparia's
ten eerste mooie foto's weer broto,geweldig
deze:

wat is dit voor soort? (ze zijn zo bruinachtig),zijn het jongen? ( ik heb niet gezien dat er gevoerd werd o.i.d).
ik weet de foto is van te ver (etc.),maar er was geen andere mogelijkheid toe om anders te nemen.
is een foto dus genomen voor determinatie.
mvg
ps : broto ik kan het,thanks man hahahaha weer wat geleerd van jouw
mijn dank ik groot sensei
Opmerking
-
Opmerking
-
niet goed wel speciaaltje weer
kan wel blijven zeggen dat ze mooi zijn die foto's van jullie
ik had deze nog twijfelde om ze te plaatsen maargoed ze zijn speciaal genoeg dus vooruit dan maar, werkelijk alles zat tegen tijdens deze sessie,veeeel te ver weg(60 tot 100m),om de haverklap verstoringen,de zon recht op mijn kanis ,overal takken die het (vrij)zicht blokeerden etc. etc. etc.
kan er ook niet veel van maken maargoed ,voorlopig heb ik er weer een soortje bij.
adult tweede jaarskleed mist de zwarte pet etc. nog:

juveniel eerstejaarskleed

ps: ga nog wel eens op een rustiger tijdstip wellicht tref ik beide exemplaren nog eens onder betere omstandigheden.
mvg
Opmerking
-
Advertentie
Collapse

Opmerking