Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Is inderdaad een vrouwtjes mandarijneend.
Zijn prachtige vogels en je komt ze regelmatig in de vrije natuur tegen.
Er is er bij mij ook weleens ontsnapt omdat ik er niet van houd om ze te leewieken was ie dus zomaar "gevlogen".
Als jonge eendjes zijn ze zo wild als een kraai en als ze ouder worden, worden ze steeds rustiger, terwijl ze al tijden in gevangenschap gekweekt worden.
Iets bijgesteld? Dat is een andere soort.... Toch weer bedankt.
De "verkeerde zon".
Met zoveel zonlicht is ISO 400 misschien wat veel, staat dat op automatisch bij jou Henk? In de EXIF zie ik diafragma 0,0, dat zal wel niet, weet je nog wat de stand was?
De "verkeerde zon".
Met zoveel zonlicht is ISO 400 misschien wat veel, staat dat op automatisch bij jou Henk? In de EXIF zie ik diafragma 0,0, dat zal wel niet, weet je nog wat de stand was?
Met verkeerde zon bedoel ik eigenlijk dat ik er iets van opzij tegenin moest. Geen andere positie mogelijk.
Iso 400 heb ik hem zelf op ingesteld. Maar dat doe ik al naar gelang ik op dat moment denk dat ie moet. Bij een stilstaand beeld kan de iso inderdaad wel omlaag. Naar 200 b.v.
Diafragma weet ik ff niet meer precies Ton, ik denk 10 of 11.
Die 0,0 komt omdat de lens een wat ouder type is. (Analoog dus.) Dat geeft ie niet weer in de exif. Ik moet het diafragma dan ook handmatig zelf instellen. Net als de scherpstelling trouwens.
Opmerking