Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
ohja
Hoi Kees.Oorspronkelijk geplaatst door casehulseboschHallo Gerad. Bedoelde jij niet dijken ipv duinen?
Ik weet zelf in Groningen weing of geen duinen te vinden. Groet, Kees Nieuw Zeeland.
Ik kom ook wel eens wat verder hoor dan alleen de kale vlaktes van Groningen.
mvg Gerard 6
Opmerking
-
Ik kwam ook nog een parkietje tegen. Het beestje probeerde zich te verstoppen, maar hij staat er lekker toch op.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Zweet, tril, ijl !!!!!!!!!
Ooooooo ziek Bah gatver. Hoe moet dit nou verder????
Heb mijn psycholoog al gebeld maar had ook geen raad voor dit probleem.!!!!
Helemaal geen foto's vandaag???? Uhhh dan maar een warme deken en het leren te accepteren
mvg Gerard 6
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Hahahahaha ja gek of niet dat is de vraag.
Toch wel apart om te zien elke keer. Dat als ik hier een reiger zie, staat ie lang stil als een standbeeld. En dan heb ik zoiets van daar wacht ik nu niet op tot ie wat heeft. Maar jij hebt de ene naar de andere in actie. Weer leuk om te zien Henk.
Juist uit het helpen krijg je de voldoening.
mvg Gerard 6
Opmerking
-
je zal wel met broto in contact geweest zijn,zijn dokter zei tegen hem dat hij zo besmettelijk was dat het zelfs via de chat overdraagbaar is.Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6Ooooooo ziek Bah gatver. Hoe moet dit nou verder????
Heb mijn psycholoog al gebeld maar had ook geen raad voor dit probleem.!!!!
is u alweer wat beterderder?
@henkie 3
is de tijd weer daar? nou hopen dat de mannen weer goede punten hebben,anders ligt het vast weer aan de vrijwilligers en hun tomeloze inzet.
mvg
Opmerking
-
Reactie-tje,
Gerard 6:Juist uit het helpen krijg je de voldoening.Ja, klote tijd weer.henkie 3
is de tijd weer daar?
Opmerking
-
Reactie-tje,
Op het moment heb ik er veeeeeeeeeeeeellllll te veeeeeeeeeeeellll stress mee.
Daarom is het ook zo klote voor nu ff.
Opmerking
-
Advertentie
Collapse

Opmerking