Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Prachtig, allemaal foto's die zo uit het boekje zouden kunnen komen!
@J@asiu; een nijlgans
Opmerking
-
plaats dat je dat nu een week of 4 geleden zegt, toen had ik foto's ervan,maar te slecht om te plaatsen en dus gewist.
maargoed er zitten hier niet al te ver vandaan wel een paar dus zal eens kijken of ik de uitdaging aan kan gaan i.v.m tijd en vervoersmogelijkheden.
maar ik hou het in gedachte,is i.d.d. wel een mooi soortje ,wel een moeilijke ondanks het gele uiterlijk van de man is hij vrijwel niet te spotten uiteraard wel goed te horen.
ik zit zelf nog steeds achter de ijsvogel aan ,hier in de omgeving zijn ze echt "verdwenen".
mvg
Opmerking
-
Op een Photo-forum waar ik ook af en toe kom, staan al wat fraaie voorbeelden van de ijsvogel...
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
mooie foto's,mooie link
hoi die Ton,
tja dat zijn nu in mijn ogen de enige echte juweeltjes die er bij ons rondvliegen,zo'n schoonheid.
ik heb wel foto's maar dat zijn van eigen kweekies.
mooie foto's die die knakker heeft gemaakt maar heb je gezien met wat voor lens + extender(600mm MF + 1.7TC
) kan ik niet aan tippen hoor .
ik wil/"moet" ze fotograferen in de vrije natuur,sinds ik de foto's verknalde van die ijsvogel (totaal zwarte foto's)in het wild ben ik er geen meer tegen gekomen,de lange vorstperiode heeft er denk ik toch wel fors ingehakt hoor.
hier in de omgeving ,zie ik ze niet meer ( ze zullen er ongetwijfeld nog wel zitten,maar ik vind ze ff niet).
weet iemand er wat te zitten? of een grote kans waar ze te treffen? (want ik vind ze moeilijk te spotten als het gebied te groot is) mijn dank is groot,dan kan ik testen of ik wat geleerd heb ondertussen.
maar ga a.u.b geen excacte plekken opgeven,want er kijken ook andere "gasten"mee ,dan heb ik liever dat u mij niet helpt,alles in het belang voor de vogels
dat kan dan misschien wel via chat oid.
mvg
Opmerking
-
Ijsvogel
Tja, ik weet ze wel hoor, echter je moet de nestplaats weten want anders is het toch nog wel aardig moeilijk om die beestjes op de plaat te vangen.
Het klopt inderdaad dat deze vogeltjes behoorlijk uitgedund zijn de afgelopen winter. Ze hebben nu eenmaal open water nodig om te kunnen overleven.
Die Wielewaal, nou ik moet hem al toevallig tegenkomen. Ik ga er echt niet naar op zoek. Die zijn bijn onvindbaar.
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
het kan nog, het bestaat nog
hahahahaha mooi die verzopen "kat"
en weet je wat mij nu opvalt .................................. eindelijk is een vooieaar zonder ringen,halleluja de hemel zijt geprezen.
ik had een tapuit "geschoten"en eerlijk echt waar er zaten wel 5 verschillende kleurcombinaties aan ringen om zijn poten, echt niet normaal meer,foto's waren van goede kwaliteit maar heb ze allemaal in de prullebak geflikkert ,het loopt de spuigaten uit met die "goed"bedoelde projecten.
is een pimpel jong henk3 die ene.
enne die fluiter? is dat geen jonge tjif?
fluiter is echt helder wit met gele onderdelenen met geelachtige poten.(dacht ik ).
mvg
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking