Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Vanuit Benningbroek complimenten heren, erg mooie foto's weer vandaag.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
reactie
Hee Gerrard 6, zijn die plaatjes nog van nu of zijn ze al van iets eerder in het jaar? Je snapt eigenlijk niet dat die pleegouders die grote vogels maar blijven voeden. Hoe gek zit de natuur in elkaar.
Henk v.d.Meer, die van jou kant kan gerust hoor. Pracht beest. Doe de volgende ook maar ff snel.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Hee Gerrard 6, zijn die plaatjes nog van nu of zijn ze al van iets eerder in het jaar? Je snapt eigenlijk niet dat die pleegouders die grote vogels maar blijven voeden. Hoe gek zit de natuur in elkaar.mvg Gerard 6
Opmerking
-
Opmerking
-
Alweer zoveel moois, erg fraai.
Tussen het klussen door dan even een plaatje uit Blijdorp:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
reactie
Ja leuk die Appeltjes. Jammer dat ik zo beweeg anders had ik hem ook nog mooier gehad van de ziijkant maar die ligt in de prullenbak en die is inmiddels al tig keer geledigd.
Mooi schouwspel die Zilverreigers. Zie ik niet elke dag zo.
Waar ik ff benieuwd naar ben is of je nu - 0 + belicht hebt en hoeveel eventueel. Je hebt geen exif erbij geleverd n.l.
Opmerking
-
De middelste is "bijna super" WK. Ik denk dat je net wat hoger je scherptepunt had moeten leggen.
Bij de onderste... camera rechthouden.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking