Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
    Ik heb een nieuwe kepjoeter en nog even ruzie met windows 7, wat een ellende!
    Al mijn foto's die ik daarmee open, zijn meteen beschadigd en dan niet meer te openen. Iemand een oplossing misschien?
    nieuwe maken
    groetjes

Opmerking

• Geen idee Ton.

Zou dat wel met windows 7 van doen hebben dan? Je opent een foto toch via een fotovieuwer / fotoprogramma?

Ik had een gelijk iets met 2 nieuwe micro sd kaartjes van elk 4 gigabite. Foto maken, foto komt gelijk in beeld, wil foto terug kijken op camera - kan beeld niet weergeven. Een gedeelte van de gemaakte foto's stond er wel goed op maar het merendeel van de foto's was schijnbaar beschadigd en kon niet afgelezen worden als jpg foto. Beide kaartjes geprobeerd, zelfde probleem. Vanmorgen teruggebracht naar de Aldi en mijn centen teruggekregen.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Al mijn foto's die ik daarmee open, zijn meteen beschadigd en dan niet meer te openen. Iemand een oplossing misschien?
        niet meer openen
        groetjes

Opmerking

• ook een ander kaartje geprobeerd ??
          Kan nl ook de camera zijn
          vriendelijke groet
          Henk

Opmerking

ouwe pjoeter weer gaan gebruiken
            groetjes

3 oplossingen voor prijs van 1.

voor de rest weet ik het ook niet, bin there far to many times
            je heb nog denk ik 32.08869.001808474 foto's , 2 computers en 1 spiegelreflexs camera te gaan en dan weet je hoe ik me voel

nee maatje ,ik ben nog steeds de onbetwiste nr 1 op het gebied van foto's etc kwijtraken hoor ( al dan niet per ongeluk gebeurd).

Opmerking

• Reaktie

Oorspronkelijk geplaatst door Broto
              ook een ander kaartje geprobeerd ??
              Kan nl ook de camera zijn
              Ja ik heb gelijk mijn andere kaartje er nadien weer in gestopt. (geen misser bij). Nou heb ik ff niet veel foto's kunnen maken maar dat moet ik dan nog maar even gaan doen.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                Ja ik heb gelijk mijn andere kaartje er nadien weer in gestopt. (geen misser bij). Nou heb ik ff niet veel foto's kunnen maken maar dat moet ik dan nog maar even gaan doen.
                beter 1 goeie foto maken dan veel slechte ( heeft een ouwe tibetaanse monnik wel eens tegen mij gezegd).

groetjes

ps: broto morgen word echt niks, zoals al verwacht, had wel graag gewild,verveel me te pletter op het moment en zit weer volop aan de medicijnen (is niet te zien zeker ).
                maar gelukkig hebben we vakantie ...................hoera..................

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                  beter 1 goeie foto maken dan veel slechte ( heeft een ouwe tibetaanse monnik wel eens tegen mij gezegd).

groetjes

ps: broto morgen word echt niks, zoals al verwacht, had wel graag gewild,verveel me te pletter op het moment en zit weer volop aan de medicijnen (is niet te zien zeker ).
                  maar gelukkig hebben we vakantie ...................hoera..................
                  Nee..................niks van gemerkt
                  Oke, komt vast wel weer een tijd om wel op pad te kunnen.
                  Walsrode wacht op ons
                  vriendelijke groet
                  Henk

Opmerking

• Helaas ligt het niet aan het kaartje. Foto's van vandaag kan ik wel prima overzetten op de andere computer en dan bekijken en bewerken.

Of het aan $#$*&windows7 ligt, weet ik niet, iets met 64 bits schijnt er mee te maken hebben. Grrrrrrom.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

Opmerking

• 64 bit...

Zat ik al aan te denken Ton.....je hebt vast en zeker een super computer gekocht en dus een 64 bit.....alleen probleem....heel veel software gaat daar niet blij mee zijn...gevolg allerlei storingen.
                      De meeste 'huis-tuin en keuken' software is sowieso nog niet op 64 bit uit....

daar kun je in het begin toch best wel problemen mee krijgen vrees ik,

Peer

Opmerking

• Ga na hoe je die kaart inbrengt...rechtstreeks of via een kaartlezer? In sommige gevallen moet je de kaartlezer ook niet zomaar uittrekken want dan kan je er met een volgend toestel niet meer in, hoe bizaar het ook lijkt. Dan moet je "eject" of "veilig hardware verwijderen" om het daarna nog te kunnen gebruiken.... ik heb dat ook soms en dan moet ik de kaart herformateren in het toestel . Ik heb het als ik de foto's delete via ubuntu.... dan staan ze er nog op in de trash op de kaart...en kan ik dat volume niet hergebruiken

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Vilainpabeau
                          Ga na hoe je die kaart inbrengt...rechtstreeks of via een kaartlezer? In sommige gevallen moet je de kaartlezer ook niet zomaar uittrekken want dan kan je er met een volgend toestel niet meer in, hoe bizaar het ook lijkt. Dan moet je "eject" of "veilig hardware verwijderen" om het daarna nog te kunnen gebruiken.... ik heb dat ook soms en dan moet ik de kaart herformateren in het toestel . Ik heb het als ik de foto's delete via ubuntu.... dan staan ze er nog op in de trash op de kaart...en kan ik dat volume niet hergebruiken
                          Geheugenkaartjes altijd uitsluitend in de camera formatteren. maar 32 bits 64 bits kan ik me ook wel voorstellen als probleemveroorzaker.
                          mvrgr

Piet

Opmerking

• Reaktie

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                            Helaas ligt het niet aan het kaartje. Foto's van vandaag kan ik wel prima overzetten op de andere computer en dan bekijken en bewerken.

Of het aan $#$*&windows7 ligt, weet ik niet, iets met 64 bits schijnt er mee te maken hebben. Grrrrrrom.
                            Misschien heb je hier wat aan Ton:
                            Find help and how-to articles for Windows operating systems. Get support for Windows and learn about installation, updates, privacy, security and more.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Piet
                              Geheugenkaartjes altijd uitsluitend in de camera formatteren.
                              Geen idee hoe dat moet Piet, heb ik nog nooit gedaan. Zit daar ergens iets voor in het menu van de camera? Wel eens via de pc gedaan.

Ik laat de pc altijd alle bestanden verwijderen van de geheugenkaart.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• ha eindelijk 2 dingen die ik begrijp
                                all delete en formatteren
                                staan beide in het menu van de camera en ik gebruik dit dan ook, nooit doe ik dit op de p.c. altijd zoals ze me geleerd hebben op de camera zelf (soms een beetje te enthousiast zelfs................halen de foto's de auto terugreis niet eens hahahaha of krijg ik te horen laat eens zien voordat je ze weer weg rot)
                                het enigste wat ik altijd weggooi ( op de p.c.) is als ik de foto's van camera haal word er automatisch een nieuwe map aangemaakt ( datum naam) en daar kijk ik dan in,is het weer eens niks dan is het map verwijderen incl inhoud en klaar is kees uuhh wk-tje.

soms gaat er wel eens een foto in een map waarin ik de voorlopige "keepers" bewaar,dan kan ik die op een later tijdstip alsnog wegflikkeren hahahahahaha(dubbel plezier).

@ ton k. ook ik heb dat 64 spul,maar ik draai daar echt niks op,kan ik vrij weinig mee in de meeste programma's of site's etc.
                                gebruik het dus eigenlijk ook nooit meer.
                                windows 7 werkt hier als een trein, ben altijd alleen weer "bang" als je updates krijgt ( heb ik altijd al gehad, "bang" voor het onbekende zeg maar) , veranderd er weer van alles op je p.c. maar soms gaat het ook wel goed zullen we maar zeggen.

groeten

Opmerking

Working...
                                X