Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Komen de vogeltjes nog steeds op je plekkie langs Danny? Ik hou me er eigenlijk niet meer mee bezig nu.
    Er is nu weer wat meer te doen in het vrije veld heb ik gemerkt. Langzaam maar zeker komt er weer een klein beetje leven in de natuur.

-
    Deze had ik enkele weken geleden niet zo ver van huis. Ik had het helaas wat te laat door.
    Europes kraanvogels:
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• ziet er leuk uit die kraanvogels. heb ze nog nooit in het wild gezien.

Opmerking

• holenduif

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
          Komen de vogeltjes nog steeds op je plekkie langs Danny? Ik hou me er eigenlijk niet meer mee bezig nu.
          Er is nu weer wat meer te doen in het vrije veld heb ik gemerkt. Langzaam maar zeker komt er weer een klein beetje leven in de natuur.
          Leuk te lezen dat je andere "lucht" opsnuift Henk. Momenteel heb ik echter echt te weinig tijd om er op uit te trekken. 'k Moet er dringend iets aan doen ...
          Dus, ben ik nu eerder op m'n "tuintje" afgesteld met de 'gewone' vogeltjes. Niks mis mee natuurlijk, maar een mens wil ook wel eens iets anders voor de lens ...
          Daarbij heeft m'n buurman z'n meters hoge haag tegen de rooilijn volledig opgeruimd en komt m'n "opnamestudio" zowaar in z'n blootje te liggen. Weg privacy ... weg alle rust .... Maar ja, het is dan maar zo en zal ik zelf voor nieuwe vogelvriendelijke beplanting zorgen.

__________________________________________________ _____________

Tortelduif.

Houtduif.

M.v.g.
          Danny
          Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• ook al ben ik niet zo'n fan van duiven deze foto's zijn toch wel mooi!

Opmerking

• Ik vindt ze ook erg mooi Danny.

De kraanvogels waren hier in Belgie op het nieuws.
              Ik weet niet meer hoeveel er over Belgie zouden vliegen de afgelopen week, maar het zouden er heel erg veel zijn. Ik heb er helaas geen gezien.
              groetjes
              Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• Het blijft natuurlijk leuk om gewoon thuis je foto's te kunnen schieten. Niks mis mee. Gewoon door gaan dus Danny.

-
                Er trekken de laatste weken volgens mij duizenden kraanvogels over. Hier pas een vlucht van wel zo rond de 100 vogels. Ik dacht nog even dat ze de landing in gingen zetten omdat ze rondjes aan het draaien waren. Mooi gezicht maar helaas gingen ze verder.

Blauwe kiekendief man en vrouw:
                Hier was mij de lens iets ingeschoven per ongeluk. Daar kwam ik thuis pas achter.

Ik heb nog een "hele" houtduif:
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• - Dank je wel Heidi & Gijsie

------------------------------------------------------------------

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
                  Ik heb nog een "hele" houtduif:
                  Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Paar fotootjes vandaag gemaakt,twee weet ik niet wat het zijn,misschien iemand hier?
                    Fazantje

Tjiftjaf,wel van ver evenals de twee volgende.

Deze zwom bij een gewone "wilde" eend.

En deze roofvogel weet ik ook niet,voor een buizerd te groot naar mijn mening en ook te donker,wel van heel ver sorry.

Mvg,
                    Kingfisher.

Opmerking

• Nog een keer dat eendje.

En nog een keer die fazant.

Een verre buizerd,moet me toch een keer lukken?

Mvg,
                      Kingfisher.

Opmerking

• mooie foto's maar dat sijsje zit er inderdaad niet al te best uit

Opmerking

• Kingfisher: Krakeend woerd en misschien zwom zijn vrouwtje er wel bij want die lijkt wel erg veel op een wilde eend vrouw - (bos)fazanthaan - tjiftjaf (donkere poten) fitis (lichte poten) en er zijn geloof ik nog wel enkele kenmerken maar die weet ik zo niet. Roofvogel - kleine donkere buizerd soort of misschien een wespendief?
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Die laatste roofvogelfoto is een buizerd,zover was ik wel maar die andere donkere roofvogel was naar mijn mening te groot voor een buizerd.
                            Tjiftjaf weet ik ook zeker daar hij lekker zat te zingen.

De eend even zitten googlen en denk inderdaad dat je gelijk hebt, een krakeend in winterkleed,en de andere eend erbij was dan waarschijnlijk zijn wijfje.
                            Die lijken inderdaad veel op de gewone eend.
                            Mvg,
                            Kingfisher.

Opmerking

• Volgen jullie ook weer beleef de lente? Vorig jaar voor het eerst gedaan en het beviel me enorm Dit jaar net weer begonnen
                              Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                              Vergeet niet te kijken op mijn site!
                              http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

• @ Kingfisher, heb ook enkel de tjiftjaf nog maar gehoord, wil niet zeggen dat de fitis er nog niet is natuurlijk

Die donkere rover lijkt mij ook gewoon een buizerd te zijn
                                vriendelijke groet
                                Henk

Opmerking

Working...
                                X