Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
is dat datzelfde superplekkie henk ?
mooie soortjes weer hoor die voorbij komen stiefelen
vooral doorgaan.
vanmiddag ga ik proberen om p.c. te installeren henkie
is u standby voor noodgevallen of is u kinderen helpen o.i.d.
mvg?
sorry voor het afwijken in de topic maar heb echt hulp nodig
hoi josly dat klopt ( van geen e-mail program) maar ik heb dat M.S office pakket en dan heb ik net zoals op de oude pc dus microsoft office outlook.
daar heb ik altijd met volle tevredenheid mee gewerkt, dus dacht dat pakket staat/zet /installeer ik er nu weer op incl dat e-mail office outlook program. ( en dat e-mail program staat er dus op,krijg het alleen niet werkende) .
de rest van het office pakket werkt naar volle tevredenheid ( powerpoint etc.) dus het kan dan denk ik geen compatibel probleem zijn toch?
moet ik dan voor dat andere program gaan? , maar behoud ik dan gewoon mijn eigen e-mail adres? ( is toch lastig als ik iedereen weer moet doorgeven van nieuw adres, en dat wil ik dus ook eigenlijk niet).
mvg
mayby josly
moet maar 65 updates instaleren (380,4 mb) volgens windows update hahahaha
ik hoop echt dat het dan "draait"maar heb er hard hoofd in.
bedankt voor het meedenken i.i.g.
groetjes
ik zie nu dat dit ook niet goed gaat,ik heb een hele lijst in de geschiedenis updates en bijna overal staat bij mislukt - belangrijk
wat een ellende toch allemaal met die kl p.c.'s.
nou ja laat maar ook, laat die foto's maar komen in deze topic, is veel leuker.
Wat foto's van een fotoworkshop op een valkerij bij ons in Zh.
Viel niet mee trouwens om vogels in volle vlucht te fotograferen maar de foto's die ik heb ben ik blij mee en ook weer wat geleerd.
Afrikaanse visarend.
Giervalk(helaas niet helemaal scherp maar voor een amateurtje en voor de eerste keer.
Opmerking