Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Opmerking
-
Kweenie Henk, misschien iets in de buurt van een troepiaal.
Hier is vandaag de jonge Passer griceus uitgevlogen:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
zelfde gedachte.
Birdfarm die gedachte speelde bij mij ook al. Maar omdat de vogel maar voor een deel te zien is op de foto was er twijfel.
Mooie musenfoto Ton.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Josly
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Koolmees:
Reactie-tje.
Winterkoning:
Valt me toch wat van je tegen, ik had op z'n minst 110% verwacht, ha, ha. (Toch streelt het wel hoor.)
Josly niks ernstigs aan het handje hoor, ha, ha.
P. Wijlaars: Vraag die nu bij mij oprijst: Hoe oud ben je nu dan ongeveer? En voor iedereen geldt natuurlijk dat ie een camera heeft die bij zijn of haar budget hoort.
Ik heb ook nog wel wat te wensen over, echt wel.
ik heb ook nog wensen genoeg.ik droom er zelfs van.
Hans de Vries:
Zit wel wat in, maar als je "betere" aparatuur hebt en die ook goed onder de knie hebt kan je misschien net wel wat meer voor elkaar krijgen. Trouwens ook vrouwen fotograferen er lustig op los hoor. Van de week zag ik zelfs een paar kinderen met een 400mm zoom om de nek, al slingerend. Statief neerzettend, camera er op en hupsakee. Dat was volgens mij paplepel werk.
Opmerking
-
tekst
P. Wijlaars:ik heb ook nog wensen genoeg.ik droom er zelfs van.
P. Wijlaars:zoals?? henk?
Opmerking
-
Ik heb een paar mensen van jullie kluppie al een keer mogen ontmoeten en ik denk dat jullie er zeker een feestdag van zullen maken!
In ieder geval veel plezier en wie weet komen we elkaar hier of daar nog eens tegen, zo groot is de 'verenwereld' nu ook weer niet....
gr.
Hans.Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking