Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Waar denk jij dan aan Broto? (Aangaande het kbv'tje).
Grote Karakiet?
Nachtigaal zou ook nog kunnen maar dan is ie wel wat erg vaal.
Tuinfluiter lijkt mij ook eigenlijk niet goed.
Of het moet een Snor zijn eventueel.
Ik ben toch even in Amersfoort gaan kijken, maar inderdaad erg weinig vogels. Erg weinig dieren in het geheel trouwens, het is meer een wandelpark annex doolhof geworden vind ik. Wel leuk als je kleine kinderen hebt, een hoop attracties.
nou daar geloof ik helemaal geen sikkepit van. en mocht het al die jaxartica zijn dan is deze wel een heel eind uit de normale verspreidingszone (rond kazagstan of hoe schrijf je die zandbak?).
kijk eens bv in die topic kweekverslagen en zie hoe het 1 en ander eruit ziet.
maargoed kan er evenwel naast zitten hoor .( wel weer een mooie link josly). want het is gewoon al zo moeilijk om de diverse soorten uit elkaar te houden soms en zeker als het om poppen of jongen gaat en dan nog meer als het gaat om vogels die in de (jeugd) rui steken.
mvg
Dat dacht ik ook Piet, maar dacht ook aan een bosrietzanger.
Heb het geluid ff geluisterd, maar ook dat lijkt op elkaar hahahhaha, zeker nu, een dag later
Het jong, zat in de struiken naast het rietveld,waar er meerder zangers zaten, dus 1 + 1 = 2
Houd het voorlopig op kleine karekiet - Acrocephalus scirpaceus
Opmerking