Vers en nog mooi ook. Die heb je goed op gekregen zeg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
reactie
Dank je Gerard 6.
Ik ben zelf de tel ff kwijt.
Winterkoning superstrakke plaat die eerste zilvergrijze zwaan.
(Die 2 witte puntjes, is waterdruppels?) De 2e is ook prima maar de eerste vind ik persoonlijk de mooiste.
En die heg is ook pico.
Heb je een stok uit je schuur gestoken misschien en zit je zelf door een gat te koekeloeren? Lijkt er wel op. Zo ja, goed bedacht.
Opmerking
-
Beeldschoon
Hoi Winterkoning
Dat is inderdaad een beeldschoon beestje. (staat al een poosje op mijn lijstje maar tot op heden nog niet kunnen bemachtigen).
Juist de eenvoud he, wat het mooi maakt. Jaaaa Nederland heeft heel wat mooie vogeltjes vliegen. Alleen vergeet men vaak naar hun schoonheid te kijken. Ook een beeld schoon plaatje. En gelukkig ben ik een liefhebber van de kleinere soortjes hahahahaha Dus ik ben het weert hahaha
Henk3
Ik zag op je site dat je druk in de weer bent geweest alweer???mvg Gerard 6
Opmerking
-
reactie
Gerard 6
Henk3
Ik zag op je site dat je druk in de weer bent geweest alweer???
Opmerking
-
Prachtige foto's weer.
Wk, ik krijg toch vaag de indruk dat je het begint te leren...Wow man, knappe platen!
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Gerard 6
Ja Gerard, klopt. Dat zal nog wel ff aanduren.
Heb je nu nog wel tijd voor je vogels hahahaha
Wat een prachtige Vlaamse Gaai heb je op je site staan.
En voor een keertje een foto sessie met je vogelkooi houdt ik me ooit ook een keertje aanbevolen. (einde van het volgende kweekseizoen???) Het lijkt me wel erg gaaf om mijn vogels ook zo mooi op de foto te krijgen. Ik ben benieuwd naar wat er allemaal nog gaat volgen aan plaatjes.
Henk ik blijf je site in de gaten houden. Voor vooral de mooie foto's.mvg Gerard 6
Opmerking
-
-
Opmerking
-
hahahaha
Neem lekker de tijd voor je site het is de moeite waard.
Enne Henk ik denk dat ik me eerder vereerd mag voelen als jij zulke mooie plaatjes van mijn vogels zou willen maken.
Ik neem zeker contact op tegen die tijd je e-mail heb ik dus dat komt helemaal goed. Zo weer back on topic dan maar.mvg Gerard 6
Opmerking
-
Pracht plaatje
Gewoon of niet maar mooi is ze wel. Ik hou daar persoonlijk juist heel erg van "gewone vogels"
Mooie compositie ook nog eens.
Henk je boom lijkt inderdaad wat chemie's hahahaLijkt gemaakt in Borssele
Vraagje heeft 1 van jullie al eens een braamsluipertje op de gevoelige plaat weten te krijgen???mvg Gerard 6
Opmerking
-
Die boom
Kan iets te opgetrokken zijn maar die groene kleur zat er aan. Iets lichtval er op.
Ha, ha, Wittekoning, het wordt me hier helemaal groen voor de ogen. Was het een beetje mistig misschien?
(n en r) vergeten.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
Vraagje heeft 1 van jullie al eens een braamsluipertje op de gevoelige plaat weten te krijgen???
ja of ja ?
laten zien? heb je de keuze uit nee of nee
maar ik weet niet waar je die foto's voor zoekt? als het gaat om determinatie of iets kan je kijken bij de topic kweekverslagen,staan ook wat foto's bij.
of ff google natuurlijk.
mvg
Opmerking
-
Hoi Winterkoning
Dat is gewoon een soortje waarvan ik benieuwd ben of jullie die op de plaat hebben weten te krijgen. En ik vind het 1 van de mooiste die we hier hebben.
Met andere woorden wie heeft er een foto hiervan in zijn natuurlijke habitat.
Puur nieuwschierigheid jullie hebben al zoveel soortjes laten zien. Vandaar. Het ging even over "gewoon maar mooi"
Ik weet dat jij ze wel hebt maar dat is niet uit de natuur. Dat geldt niet.
mvg Gerard 6
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking