Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Mooie foto's van mooie vogels Broto!
Hier een monstertje van net 4 dagen (!) oud, hij groeit echt als kool, een Passer griseus. Ringen lukt helaas niet meer.

Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Waarom het gebeurd weet ik niet, is wel bij alle pastelgezoomde mannen.Oorspronkelijk geplaatst door Hans de VriesBijzonder mooie vogel, Broto! Waarom is de oogstreep bij deze mutant niet zichtbaar?
Groet
Hans.
Ook het blauw van de vleugels trekt terug en wordt minder.
Pastelgezoomd is een erg wispelturige mutatie, kan van ongeveer 10% tot aan 90%, zijn bijna geen 2 vogels hetzelfde.
Poppen daarin tegen krijgen een prima masker, wat een mooi contrast geefvriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
Helaas gene grotere ringen in huis, ik doe wel een kleurring bij deze.
Nog een aprte vogel uit de Antwerpse Zoo, de Eudyptes chrysolophus:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekHelaas gene grotere ringen in huis, ik doe wel een kleurring bij deze.
nou denk ik wel dat ,dat slangentje daar achter "iets" te groot zal zijn hoorOorspronkelijk geplaatst door Ton Koek

ik kan je nog wel een tip meegeven, als je nu jongen hebt , ga dan niet naar walsrode of zo dan kan je op tijd ringen
en als je gaat ................. hahahahaha vergeet dan geen "dingen" mee te nemen, moi bv.
leuk om te zien dat je resultaat hebt met een toch niet zo'n allerdaagse soort, ziet er gezond uit hoor,netjes gedaan jongen.
mvg
Opmerking
-
Dat was een van de redenen om het te proberen met deze soort, de uitdaging.
Maarre... dat draadendje te groot? Ik krijg het toch nooit over zijn koppie heen anders?
Dan nog een plaatje uit Walsrode, de Pastor roseus:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Dat heb ik ook, misschien is dat wel de kwaal...vind mezelf best grappig zo af en toe
Walsrode dan nog maar eens...
Leuk voor de zondagochtend:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
Als je het maar laat halve zool.dan zal ik me weer ver terugtrekken
Henk, de tureluur vind ik juist erg mooi zo, erg mooi licht.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Tour de France
Vandaag op pad geweest om de tour te bekijken, zo vaak komen ze nou ook weer niet in Nederland.
Dit waren de 3 koplopers

iets groter http://img413.imageshack.us/img413/5...mg25901200.jpgvriendelijke groet
Henk
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking