voorpret is vaak de mooiste pret,toch?
helemaal gelijk in broto
beetje overdreven hoor om je eigen supporters mee te nemen
hahahahaha hier ook hoor,maar dan wel 1 batterij en 1 kaartje,kijk zo doe je dat elke foto is gewoon raak,kan niet anders met zoveel expertise om me heen.
m.a.w foto's niet goed.............................
hahahahahahhahaha
mvg
ps: als je slim ben dan neem je voor iedereen van die oorpluggen mee van je werk broto...........................want ik he wat te vragen hoor ( ben nu al bezig met het achtste kantje van de A4 -tjes). geintje ,broto,geintje het zijn er 9.
pps: maar wat als er dan zodadelijk al die mooie foto's gepost gaan worden in deze topic??????????
zijn we dan verantwoordelijk voor de algehele black out van het cafe???????????????????
ik wil wel vergelijkings materiaal hebben natuurlijk hahahahaha
Oorspronkelijk geplaatst door Broto

m.a.w foto's niet goed.............................

mvg
ps: als je slim ben dan neem je voor iedereen van die oorpluggen mee van je werk broto...........................want ik he wat te vragen hoor ( ben nu al bezig met het achtste kantje van de A4 -tjes). geintje ,broto,geintje het zijn er 9.
pps: maar wat als er dan zodadelijk al die mooie foto's gepost gaan worden in deze topic??????????
zijn we dan verantwoordelijk voor de algehele black out van het cafe???????????????????
ik wil wel vergelijkings materiaal hebben natuurlijk hahahahaha
Opmerking