Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Het was inderdaad een heel gezellige dag. Het begon al bij de kassa: Wilt u een 65+ kaartje? Lachen natuurlijk bij de boys. Het arme meisje heeft verder wel de hele dag met een ijszak op haar oog gezeten, dat begrijp je wel.
      Erg leuk om een dagje met collega-hobbyisten op pad te zijn. Moeilijk ook om er mee te stoppen. Bedankt mannen.

Hier even een paar plaatjes van enkele zeldzaamheden maar ook van wat meer bekende vogels.

Capucijnvogel

Parasolvogel

Irenabuulbuul

Zwartbuikwever?
      mvrgr

Piet

Opmerking

• Kees,

prima als je ook een keer meewilt hoor dan komen wij ook wel een keer een dagje naar jou.
        mvrgr

Piet

Opmerking

• Hallo Piet. Doen we. Mag ook bij mij blijven logeren. Huis is groot genoeg. moet natuurlijk nog effe wachten want heb nog geen recht op een 65+ kaart.
          Groet, Kees Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Ja dat was het hem juist ik moet daar ook nog op wachten
            mvrgr

Piet

Opmerking

• 65

En daar hebben we weer wat zwaar geschut.
              Hele mooi plaatjes Piet.
              mvg Gerard 6

Opmerking

• gewoon posten henk3.............. gewoon posten.
                wat betreft tenen en staarten enz...................is gewoon onkunde,echter wel met deze vermelding.................ik wilde geen balken of voerbakken etc.erop zetten,bij deze had ik een uitzondering gemaakt(vond het een plaat van een vogel namelijk).
                ik zal er nog wel wat opzetten maar verwacht geen volledig bewerkte platen want dat kan ik ook nog steeds niet.

hahahahahahahahahahahahaha die piet toch hahahahahahahahahahahahaha

@ gerard6 wat denk jij van bij die twee platen,de eerste foto zou bv nog recht gezet kunnen worden,bij foto twee zou bv de achtergrond (het gaas) nog vervaagd kunnen worden etc. etc.
                dus..................................tja ik weet het ik leg de lat misschien te hoog (dat was ook het commentaar aldaar van de heren) maarja.....................

Opmerking

• mvrgr

Piet

Opmerking

• knippen doe je bij de kapper

hoi die piet ,uiteraard heb je ook helemaal gelijk ,maargoed ben allang blij dat ik ook een toonbare foto hebt
                    zal ff gekromde snavel doen:

en een echte krommie:

ik vind de jouwe echt mooi piet ben benieuwd waar ton en henk nog mee komen (hahahaha pure angst,pure angst).
                    mvg

Opmerking

• Prima kwaliteit

Wat ik ervan vind.
                      Nou ik vind beide plaatjes gewoon erg mooi. Mij stoort het niet dat er een klein stukje van de staart mist. Of dat er wat gaas in de achtergrond zit.
                      Het zijn immers geen natuurfoto's dus kun je niet onmogelijke eisen stellen (al ligt dat wel in jouw aard natuurlijk ).
                      Waar het mij om gaat hoe staat de vogel erop. En die staan er mooi op. Gewoon mooie scherpe plaatjes met in mijn ogen alles eigenlijk oke.
                      Dus wat Piet al zegt het is goed.
                      mvg Gerard 6

Opmerking

• WK jij hoeft niet bang te zijn, je laat prima plaatjes zien. Hele volksstammen zouden erg blij zijn om zoiets moois te kunnen maken.
                        mvrgr

Piet

Opmerking

• Kromsnavels

Ik kan natuurlijk niet achterblijven met een paar kromsnavels:

mvrgr

Piet

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Piet
                            WK jij hoeft niet bang te zijn, je laat prima plaatjes zien. Hele volksstammen zouden erg blij zijn om zoiets moois te kunnen maken.

Opmerking

• Laat het orgineel eens zien dan. Want deze heeft inderdaad een beetje een waas.
                              mvg Gerard 6

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
                                X