Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ton, ik maakte natuurlijk maar een grapje. Ik wist wel dat jullie naar het Nop zouden gaan. Maar ik verwonder mij er wel over wat ze daar allemaal hebben. Dat is gewoon nieuw voor mij. Erg leuk allemaal trouwens.
Dan nu maar eens wat uit eigen tuin, ook wel leuk misschien om met jullie te delen want wanneer maak je dit nou mee. In al die jaren dat ik hier woon heb ik dit nog niet eerder meegemaakt in iedergeval, ha, ha. Ik dacht in eerste instantie, wat een rommel ff opruimen. Met de mestvork de hele zooi in de groene container gegooid, maar toen lag er nog steeds wat en na even een tipje dieper opgelicht te hebben, had ik het pas door dat hier een familie Egeltjes aan het opgroeien was. Dat hele bovenste gedeelte heb ik toen maar weer uit de container gehaald en er weer netjes opgelegd. Zie de resultaten.
Egelnest in de tuin tussen de planten:
Overdag ff een rondje:
En dan bij nacht, met flitser gemaakt want het was behoorlijk donker. Ik zag de ouwe door het raam in het licht van de keuken rondscharrelen al piepend, (nog een behoorlijk geluid).
nee joh, een 10 min, want ............................de aktie in die foto is het eten van een meelworm en dat onderwerp (meelworm ) is onscherp
hahahahahahahahaha wat een zeikerd hahahahahahahahahahahahahaha
Daar heb je helemaal gelijk in
Daarnaast nog wat vlekken op de lens of censor.
Dus een dikke onvoldoende
Opmerking