Oorspronkelijk geplaatst door arickx
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gould met de hand groot brengen?
Collapse
X
-
Indd een thermometer erbij gelegt al heb ik nergens op internet iets kunnen vinden wat de juiste temp. is. Ik heb een deksel half over de schaal heen gelegt zodat hij eventueel uit het licht kan gaan liggen. Ik had gelezen als je te veel vocht toe diend de kans op uitdrogen het grootst is dus ik denk dat we het wel goed doen in die opzicht. Klink stom maar s avonds ligt hij onder mijn trui een uurtje, ook om hem even uit het ligt te houden van de lamp.
De kleine groeit ook lekker en word al wat donkerder. We houden er elke dag rekening mee dat hij dood kan liggen maar dan hebben wij ons best gedaan.
Opmerking
-
30-10
Vannacht eruit geweest voor extra voeding en hij was iets beter vanmorgen. Zo'n lamp vergt wel veel van het beestje. Hij mankeerd wat aan een pootje dus ligt hoofdzakelijk op zijn rug. Twee keer uit een nest vallen zal heus wel gevolgen hebben? Vandaag maar extra veel in de hand houden tussen vingers om hem toch te leren op zijn buik te liggen.
Opmerking
-
Goed zorgen is een groot woord hoor, wij doen ons best, normaal ben ik voor het op zijn beloop laten gaan van de natuur maar deze is zo'n vechter.
Vandaag het nest gevult met nest matriaal ipv keukenrol waar hij weinig grip op heeft, nu heeft hij meer houvast dus kan zijn andere pootje weer gebruiken en leert hij de gewoonte om op zijn rug te liggen niet verder aan. Zo zie je maar al doende leert men.
Opmerking
-
Gisteravond een bakje water naast zijn nestje gezet omdat ik hier regelmatig over vochtigheid iets lees. En zo'n lamp is toch droog.
Vanacht om 3 uur ging m'n wekkertje weer af en ging slaperig naar beneden met het idee dat hij er niet meer was maar ik hoorde een piep en hij heeft zitten eten als een gek. Vanmorgen weer het zelfde, trof weer een kleine pieper aan. Of het door het vocht komt geen idee maar hij is er nog hahahaha.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Jo
maar daar zijn ze al wat ouder op.
Opmerking