Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gould met de hand groot brengen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Helaas is het weesje vandaag overleden. Doodoorzaak wit brood. We hadden in het begin gehoord dat eivoer met gekookt wit brood moesten geven. Helaas mogen jonge vogels juist geen wit brood in welke vorm dan ook ivm dat ze het niet verteren.
    Verkeerde advies, echt heel zonde van het vogeltje. Had het wel leuk gevonden een tamme gould te hebben nu hij er toch was.

Opmerking

jammer maar je hebt je best er voor gedaan

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Anja65
        Helaas is het weesje vandaag overleden. Doodoorzaak wit brood. We hadden in het begin gehoord dat eivoer met gekookt wit brood moesten geven. Helaas mogen jonge vogels juist geen wit brood in welke vorm dan ook ivm dat ze het niet verteren.
        Verkeerde advies, echt heel zonde van het vogeltje. Had het wel leuk gevonden een tamme gould te hebben nu hij er toch was.
        Mocht het zijn dat je nog steeds een tamme gould wilt kan je nog altijd een jong uit het nest nemen als het ongeveer een weekje oud is
        Dan hebben ze de beste voeding al gekregen in de belangrijkste dagen van hun leven.

De volgende dagen kan je dan met de hand opvoeden. En worden ze nog altijd super tam
        http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Dat zou kunnen maar dat vind ik niet passen. Verlopig heb ik alle nestkasten weggehaald en ga eens kijken voor een leuk nieuw broedkoppeltje. In de hoop dat de jonge lekker bij hun ouders groot worden. Eerst maar eens de jongen van begin dit jaar kwijt te raken. Zodat ik ruimte heb.

Opmerking

Dat zou kunnen maar dat vind ik niet passen. Verlopig heb ik alle nestkasten weggehaald en ga eens kijken voor een leuk nieuw broedkoppeltje. In de hoop dat de jonge lekker bij hun ouders groot worden. Eerst maar eens de jongen van begin dit jaar kwijt te raken. Zodat ik ruimte heb.
            Succes hiermee; )
            http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Wat heb je nog zitten? Ja kan ook een mail sturen.
              Jo

Opmerking

Working...
              X