Waarschijnlijk heb je dan de hele avond last van een plakkerige tong Henk, van dat spinneweb. Maar het is je wel aardig gelukt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Knobbelzwaan:
Opmerking
-
Kom op Danny, ha, ha. We willen immers graag commentaar op onze meesterwerkjes. Ieder is vrij met het geven van commentaar of hij/zij nu wel of geen foto plaatst. Het geeft gewoon een "andere" "kijk" op onze creaties. Dus kom maar op met de commentaren zou ik zeggen.
Opmerking
-
De beste stuurlui staan aan wal
Even schudden en alles gaat zo voorbij ...
Voor alle duidelijkheid: neen dit is geen ruis wat je ziet in de foto.
Toch nog enkele woordjes en daarna sluit ik definitief het eerdere gebeuren af.
Ik ben al heel blij dat bewuste persoon mijn 'wijziging' aandachtig gelezen heeft. Hopelijk snapt die ze ook. Maar soit, mijn zorg niet.
- Doet het zeer? Ja en neen.
- Ja: Het doet zeer commentaar te lezen van "hoe" je het "moet" doen ivm uitsnijden e.d. Dit terwijl ik voor 95% zeker ben/was dat die bewuste foto niet uit te snijden valt, dit zonder waardeverlies. Anders had ik dit wel gedaan ... Mijn gedachtengang is dan ook: "bewijs" het dat je beter kan en toon het ons. Gezien onze vriend waarschijnlijk wel een groot kenner is, vind ik het doodjammer dat wij niet meer van z'n "werken" mogen bewonderen.
- Neen: meestal het laat mij ijskoud wat anderen brallen, vezelen of schrijven. M'n vel is ruim dik genoeg.
- Commentaar? Tuurlijk heeft iedereen graag commentaar op zijn verwezenlijking. Maar als je commentaar of kritiek te uiten hebt, doe het dan beredeneerd en niet klakkeloos zonder vel op je buik.
- Al dan niet foto nemen of plaatsen? Dat is de vrije keuze van de fotograaf. Niet alles is en kan perfect zijn. Dat weten jullie ook.
Over wat "l.llen" wij hier eigenlijk ?
M.v.g.
DannyWie niks doet, maakt ook geen fouten.
Opmerking
-
Leuk wk'tje Henk.
En wat een gezellig gespetter Danny.
--
Lullen over de foto. Tuurlijk is het aan de fotograaf wat ie leuk of niet leuk vindt om te fotograferen. Commentaren zijn mijnsinziens leuk om te lezen of je er nu wel of niet wat mee wenst te gaan doen. Het kan soms zo maar zijn dat er net een wat andere zienswijze aan de orde komt en dat vindt ik wel leuk aan commentaren. Verder helemaal niet druk om maken dus.
Opmerking
-
Knobbelzwaan:
Deze heb ik nog bewaard om de vreemde houding:
Opmerking
-
Die dames had je eerst wel eens mogen wassen voor je de foto maakte Henk.
Komt het luchtgedeelte van een 2e foto misschien, eventueel gemaakt in het buitenland? Lijkt veel ruis in de zitten.
--
Blauwe Reiger:
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking