Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Geeft ook niet Danny, ik dacht ff dat ik hem al gezien had.
Hier in de buurt weet ik ze ook wel maar ik mag er niet bij. Op een andere plek zaten ze ook, mocht ik ook liever geen foto's maken. Een tijdje later lag die hele schuur tegen de vlakte.
Misschien niet altijd veilig, maar wel spannend wat er in zo'n oud gebouw kan zitten. Stel dat er iets naar beneden valt terwijl je er onder staat. Een hoop gedonder voor de eigenaar wanneer men hem aansprakelijk probeert te stellen voor eventuele geleden schade.
De schuur waar ik het over had was helemaal niet slecht. Hij is gesloopt i.v.b. met verkoop van de woonboerderij denk ik. Er stond in iedergeval een bordje met te koop voor.
Er zat ook een steenuiltje in de nok. Maar geen mooie plek.
Tja Danny, dergelijke storende elementen kan je mooi of lelijk vinden. Feit is dat dit wel is zoals het is, zo langs het boerenland. Het komt daar soms niet op een stukkie draad aan hoor. Mij stoort het niet zo. Het nieuwe draad had wel wat roestiger mogen zijn.
Tja Danny, dergelijke storende elementen kan je mooi of lelijk vinden. Feit is dat dit wel is zoals het is, zo langs het boerenland. Het komt daar soms niet op een stukkie draad aan hoor. Mij stoort het niet zo. Het nieuwe draad had wel wat roestiger mogen zijn.
Tja Henk Meningen kunnen en moeten nu eenmaal verschillen. Bij de een valt het in de smaak, bij anderen dan weer niet. Het is de keuze van de fotograaf hoe hij/zij de foto wilt presenteren. Niks mis mee.
Bij de foto van de roodborsttapuit, vraag ik mij af 'waar' je de nadruk 'in' de foto wilt leggen.
Is het 'de vogel', 'de houten paal' of zijn het "de roestige nagels' ? In een eerste oogopslag, bekijk ik eerst het houten blok, dan de nagels en als laatst pas de rbt. Ik veronderstel toch dat je de rbt in het daglicht wilde plaatsen.
De combinatie van dit alles samen, smaakt mij iets 'te' druk om een goede 'vogel'foto te zijn. Maar dit is persoonlijk en daar denken anderen dan weer anders over. Vandaar dat meningen en commentaren kunnen verschillen.
Zoals je vroeger reeds aanhaalde, is het hier geen fotoforum, dit hoeft ook niet en er zal altijd wel iets (verkeerd) zijn.
Ik wilde je gewoon even mijn gedachtengang van "hoe ik het zie" met je delen.
Bezie dit berichtje aub als positief bedoeld, want ik weet verdorie heel goed welke moeite jij hier op dit forum doet om dagelijks je foto te posten en vol te houden! Chapeau !
Opmerking