Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Wat die "grasmus" betreft, ik kan wel eens even een beetje mis zitten met de foto, waarschijnlijk komt ie t.z.t. nog voorbij.
En inderdaad wordt ik ook wat trager doordat er zo weinig geplaatst wordt.
Wat die "grasmus" betreft, ik kan wel eens even een beetje mis zitten met de foto, waarschijnlijk komt ie t.z.t. nog voorbij.
En inderdaad wordt ik ook wat trager doordat er zo weinig geplaatst wordt]
na ff wat gevogelt hoor kiek maar of het naar de zin is, ik vind het moeilijk nu met dit licht:
koekoek o nee ekster die komt koekeloeren:
hahahaha meer korrels op de foto dan dat er in de woestijn liggen, blijft lastig hahahaha
ik heb in dat kleine fotosessie stukje vanuit de luie stoel achter het glas en dicht bij de verwarming , zojuist gezien:
kramsvogel,koperwiek,beflijster,boomkruiper,pimpel/kool en zwarte mees,heggemus, winterkoning,roodborst,huis en ring mus, buizerd,kauw,raaf,tortel en houtduif hahahaha zit zat ,nu nog zien vast te leggen op een goede manier. hahahaha valt niet mee
Weet je wat ik vind? Nee? Nou je moet niet zo zeuren over je korrels. Prachtplaatjes man. Ik zie helemaal die korrels niet. Hooguit zou je kunnen proberen in sommige plaatjes de scherpte diepte wat aan te passen zodat de staart ook scherp wordt. En als ik nog iets toe mag voegen is dat je iets meer op de compositie zou kunnen letten.
Opmerking