Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
En die grijsachtige velden, tja, daar kan ik niks aan doen, want dat is de tralies, anders vliegen ze weg, en dat zou jammer zijn, dan moet ik er achteraan ook nog
Mooi, alsof hij op je ene hand zit, en dat je in de andere de kamera had
Je zou bijna zeggen, een ietsje te overbelicht, maar ik zie in elk witte veertje wel enige tekening? of ik moet mijn laptop scherm weer eens goed poetsen
"hard" maar eerlijk ? ( ik weet niet hoe "hoog" kritiekbestendig men is)
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
Ja toch?
En die grijsachtige velden, tja, daar kan ik niks aan doen, want dat is de tralies, anders vliegen ze weg, en dat zou jammer zijn, dan moet ik er achteraan ook nog
je moet je anders positioneren en camera anders houden ,niet alleen de grijze vlakken werken "storend" in jouw foto's , er is mij wel eens verteld dat je ook geen tralies op de vogels mag zien
kleurdiepte en scherpte is niet zo heel veel mee aan de hand in jouw laatste foto's .
wel letten op overbelichting in sommige foto's
maar het is allemaal zo moeilijk...........................valt nog niet mee.
ga zo door, genieten doen "we"er wel van hoor.
valkje is zeker niet slecht, beetje belichting maar goed
visdiefje , ben je flink aan het pannen geweest, maar ook hier weer "belichting".
tja ik weet het "beste stuurlui"staan aan de wal.
wat er fout is weet ik wel maar het zelf (ikke dus) kunnen doen is een ander verhaal.
kan het zelf ook niet hahahahahahahaha (dus niet te serieus nem a.u.b. mij opbouwende "kritieken").
. . . je moet je anders positioneren en camera anders houden ,niet alleen de grijze vlakken werken "storend" in jouw foto's , er is mij wel eens verteld dat je ook geen tralies op de vogels mag zien
kleurdiepte en scherpte is niet zo heel veel mee aan de hand in jouw laatste foto's .
wel letten op overbelichting in sommige foto's
. . .
mvg
Tja weet je, bij sommige kooien daar, heb je tralies van 2 bij anderhalf centimeter. Dat is echt wurmen hoor. Kan haast niet anders, of er staat wel een vaag traliespijltje op.
Maar aldoende leert men ( ikke dus, volgende keer een kniptang mee? )
Opmerking