Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Mooie vogel wk. Enne ook een mooie foto, ook al is het een hot item b.d.f.o.
Opmerking
-
Toch liet Ton zich bijna de kaas van het brood eten.Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningen ik ben die ene met dat zwarte balkje voor zijn ogen, nu achteraf gezien snap ik waarom ik er geen goeie foto's uitkreeg........................kon niks zien
nu begrijpt rupicola ook gelijk natuurlijk waarom we op de haaienroute waren beland, ik zei nog ik hoor niks van gefluit o.i.d. ..............ja bubbelende geluiden maar toen zei Opa : zal Ton wel weer zijn die honger heeft.
op de tast hadden we "iets"gevonden wat een snavel had ( volgens Daniel een Aptenodytes alienis ) en we waren gelijk trots, toen riep er iemand plots : foto.........dus ja wij gelijk in de houding natuurlijk
hahahahahahahahahahahahahaha
mvg
mvrgr
Piet
Opmerking
-
yes !!!!!!!!!!!!
hahahahaha
dat was waar ook, was ik alweer vergeten
hoe je het went of keert , had het elke keer weer reuze naar mijn zin ( durf ik nu wel hardop te zeggen
).
Op die ene keer na dan dat ik een paar uur verplicht op de rusthaven moest gaan staan. wat een ellende was dat zeg..................en zo onverantwoord eigenlijk achteraf gezien.
groetjes
Opmerking
-
Het was ook steeds hardstikke leuk. Maar houd er rekening mee:Oorspronkelijk geplaatst door winterkoninghahahahaha
dat was waar ook, was ik alweer vergeten
hoe je het went of keert , had het elke keer weer reuze naar mijn zin ( durf ik nu wel hardop te zeggen
).
Op die ene keer na dan dat ik een paar uur verplicht op de rusthaven moest gaan staan. wat een ellende was dat zeg..................en zo onverantwoord eigenlijk achteraf gezien.
groetjes
Dagje weg? Laat je rijden!mvrgr
Piet
Opmerking
-
Ha, ha, grapjassen die heren, maar ik had niet anders verwacht.

Verder weer mooie foto's.
Opmerking
-
Je kan niet voorzichtig genoeg zijnOorspronkelijk geplaatst door winterkoningik zie dat "je" er zin in heb , goed voorbereid.
een chutte met een krat bier eraan vast
als het dan toch moet dan maar met een "stuk in mijn kraag"
hahahahaha
groetjes
Kratje dient enkel als tegen gewicht, om de lijntjes strak te houden,
vriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
ik zeg......... dove kwartelOorspronkelijk geplaatst door Brotowat zeggie

uhhh pampegaai
ik weet nog precies.....................als je nu eens hier gaat staan en dan die foto neemt? tja een wereld van verschil liet je me toen inzien. dank daarvoor nog.
groeten
mag weer naar mijn bedje toe.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking