Prachtig! Leuk, zo'n vrolijk beestje.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Opmerking
-
jij dacht..........................
Mooi niet ben nog lang niet klaar....................hahahahahahahaha
je ziet Broto gewoon denken........................hoe in vredesnaam krijgt hij het voor elkaar om telkens die foto's te verkloten :
baggerfoto's hahahahahahaha
en ik zeg : kijk en dan druk ik hierop en dan is alles weer weg? format all of all delete moest je toch doen om een mislukte foto te wissen van het rolletje?
mvg
ps : wel leuke foto's weer
Opmerking
-
Je had het dan wel leuk weggepoetst, maar ik zie toch liever de originele foto:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Vandaag dan eindelijk 4 luiwammessen uit het nest; Mexicaanse roodmussen:
Hier de trotse ouders:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
niet te foppen die man
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekJe had het dan wel leuk weggepoetst, maar ik zie toch liever de originele foto:
Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
mooie foto van Goura scheepmakeri! kwam deze foto vanuit Burgers Bush?).
Nu moet ik nog ff voor Watson gaan spelen want ik zie geen witte stip op vogel, witte stip is toch een koi karperziekte? , als het nu zwarte stip was geweest.................................
schiet mij maar lek.
groetjes
ps: en nee ik vergeet niet te schrijven: "Ton wat een prachtige foto's, geweldig, klasse en helemaal super"
hahahahahaha ouderwets gezellig weer.
Opmerking
-
Opmerking
-
-
leuke foto weer
nee je heb helemaal gelijk, die broto moet maar eens een stapje erbij gaan doen. hahahahahahahahha
inkakken kan natuurlijk nietjammer hoor ,ff een tijdje niet meer mee op stap geweest en krijg je dit hahahahahahahahahaha valt niet meer uit te leggen op een gegeven moment natuurlijk aan de vogelcafegangers.
ik heb hem al aan de telefoon gehad hoor, tijd/vakantie schema's worden naast elkaar gelegd, nu moet ik Piet en Ton nog ff alarmeren zodat die schema's er ook komen, kunnen we eens een rende'z vous houden en dan zal ik het nog 1 keer uitleggen
hahahahahahahaha word weer gezellie ( ik neem gewoon een dubbele dosis dus lol heb ik i.i.g. dan).
gr
Opmerking
-
Proficiat met je kroost Ton. Mooie pietjes zijn het.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking