Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Leuke foto's weer Henk3. Maar waar is de sneeuw en ijzel dat toch bij een Roodborstje hoort?
Ton K. Nu je wat hogerop woont neem ik aan dat je nu de duinen bij Bergen en Schoorl in gaat? Zag gisteren nog een filmpje op het Haarlems Dagblad over Vossen in de waterleiding duinen. Goed gevoerd door de vele balangstellenden en fotografen. Er zond zelfs het kilometer paaltje bij zodat de mensen deze "wilde" vossen wat makkelijker kunnen vinden en fotograferen/voeren. Jammer.
Dank je Ton. Het was niet zo'n donker piepertje en er was goed licht op.
Watersnip of bokje, het was wel een erg kleintje voor mijn idee. Ik heb er nu bokje bij vermeld omdat ik zojuist door mijn fotomaat gebeld werd dat het een bokje zou zijn. Anders moet ik nog even verder doorzoeken. Bedankt voor de gelezen info.
Heb zelf ook nog even deze foto en een foto van vorige week van een watersnip naast elkaar gelegd, kom ik toch tot de conclusie dat bovenstaande een bokje moet zijn.
Verder vond ik ook nog dit stukje tekst op een forum: de flank van bokje heeft overlangse streping, die va watersnip dwarse streping, kortere snavel, andere vlucht
Opmerking