Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Opmerking

• ik had zeg maar van dit soort postzegeltjes kunnen schieten :

maar zoals gezegd ,het maakt me geen flaus aus, heb genoten en ben weer een stukje verder in mijn "training"voor als ik weer met de mannen mee kan, nu is nog te vroeg hoor,maar ik kom eraan.

mvg

Opmerking

• Ik wacht rustig af tot ze terugkomen van die wandeling. Kan ik ook de gezichten eens zien. Als ik toch foto's van de achterkant van vogels zou plaatsen zou ik gauw op mijn vingers worden getikt.

Groet, van je weet wel. Tenslotte moet je wel commentaar verwachten op zo'n foto van achteren, of niet dan?

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
          Ik wacht rustig af tot ze terugkomen van die wandeling. Kan ik ook de gezichten eens zien. Als ik toch foto's van de achterkant van vogels zou plaatsen zou ik gauw op mijn vingers worden getikt.

Groet, van je weet wel. Tenslotte moet je wel commentaar verwachten op zo'n foto van achteren, of niet dan?
          yep maar jij weet ook dat ik altijd foto's plaats met een bepaalde bedoeling, wat zou nu de bedoeling of de gedachtengang achter een foto zijn die van de "verkeerde" kant is genomen ?

denk daar maar eens over na Keeske.

mvg

Opmerking

• Ja, stom van mij om die vraag te stellen. Ik wist het antwoord al voor ik het vroeg.
            Maar ga maar lekker weer op mijn rubriekje kijken WK. Ik neem foto's van de voorkant.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
              Ja, stom van mij om die vraag te stellen. Ik wist het antwoord al voor ik het vroeg.
              Maar ga maar lekker weer op mijn rubriekje kijken WK. Ik neem foto's van de voorkant.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
              nou ik heb op jouw rubriekje gekeken hoor, kan alleen maar "jalours" zijn,mooi soortje weer.
              maar "mijn tijd" komt nog wel hahahahaha.

mvg

Opmerking

• Op 1 van je laatste foto`s zag ik van achter bezien een heel behoorlijk kweekresultaat wk, echter de ring zag ik niet?

Opmerking

• she has the looks and..............she has the brains

nou van die ringentjes.....daarvan heeft ze er wel een paar hoor.( het is echt een meisje,meisje).
                  voor de ring

Opmerking

• Ja, ja,

nu kan ie wel weer hoor. Trotse Pauw!!!!
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• hahahaha niks ervan
                      kan nog uren doorgaan
                      mvg
                      ps: zal dadelijk wel ff mailen ,ik heb gezien maar weet niet zeker.

Opmerking

• plaatje

21-3-11
                        Deze kwam ik ook nog tegen, aandoenlijke beestjes op die leeftijd vind ik.

En nog een vogel dan maar, Scholekster:
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Maaltijd voor 10?

Groet Ton,
                          www.allevogels.nl

Opmerking

• nee Ton is geen maaltijd voor 10 hooguit een man of 6,maar lekker!!

Opmerking

• WK, Je kunt inderdaad trots zijn op je dochter. Ze zit erg netjes/mooi op haar paardje. Zo te zien doet ze dressuur. Hier wordt ook flink aan wedstrijden gedaan, maar dan western rijden. Ook heel leuk om te doen.
                              Succes met haar alvast voor de volgende wedstrijd.
                              groetjes
                              Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door loodje
                                WK, Je kunt inderdaad trots zijn op je dochter. Ze zit erg netjes/mooi op haar paardje. Zo te zien doet ze dressuur. Hier wordt ook flink aan wedstrijden gedaan, maar dan western rijden. Ook heel leuk om te doen.
                                Succes met haar alvast voor de volgende wedstrijd.

Opmerking

Working...
                                X