Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Ik wacht rustig af tot ze terugkomen van die wandeling.
Kan ik ook de gezichten eens zien. Als ik toch foto's van de achterkant van vogels zou plaatsen zou ik gauw op mijn vingers worden getikt.
Groet, van je weet wel. Tenslotte moet je wel commentaar verwachten op zo'n foto van achteren, of niet dan?
Opmerking
-
yep maar jij weet ook dat ik altijd foto's plaats met een bepaalde bedoeling, wat zou nu de bedoeling of de gedachtengang achter een foto zijn die van de "verkeerde" kant is genomen ?Oorspronkelijk geplaatst door casehulseboschIk wacht rustig af tot ze terugkomen van die wandeling.
Kan ik ook de gezichten eens zien. Als ik toch foto's van de achterkant van vogels zou plaatsen zou ik gauw op mijn vingers worden getikt.
Groet, van je weet wel. Tenslotte moet je wel commentaar verwachten op zo'n foto van achteren, of niet dan?
denk daar maar eens over na Keeske.
mvg
Opmerking
-
nou ik heb op jouw rubriekje gekeken hoor, kan alleen maar "jalours" zijn,mooi soortje weer.Oorspronkelijk geplaatst door casehulseboschJa, stom van mij om die vraag te stellen. Ik wist het antwoord al voor ik het vroeg.
Maar ga maar lekker weer op mijn rubriekje kijken WK. Ik neem foto's van de voorkant.
Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
maar "mijn tijd" komt nog wel hahahahaha.
mvg
Opmerking
-
Ja, ja,
nu kan ie wel weer hoor. Trotse Pauw!!!!
Opmerking
-
Opmerking
-
-
WK, Je kunt inderdaad trots zijn op je dochter. Ze zit erg netjes/mooi op haar paardje. Zo te zien doet ze dressuur. Hier wordt ook flink aan wedstrijden gedaan, maar dan western rijden. Ook heel leuk om te doen.
Succes met haar alvast voor de volgende wedstrijd.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door loodjeWK, Je kunt inderdaad trots zijn op je dochter. Ze zit erg netjes/mooi op haar paardje. Zo te zien doet ze dressuur. Hier wordt ook flink aan wedstrijden gedaan, maar dan western rijden. Ook heel leuk om te doen.
Succes met haar alvast voor de volgende wedstrijd.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking