Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Hoi Peter. Je bent me even kwijt. Mischien al te lang weg uit Holland.
Rob de Nijs had liedjes als stil verdriet en ritme van de regen. Zat ie niet in een band met Robert Plant?
Ik denk dat Peter doelt op het spleetje in het gebit van Rob de Nijs, ook wel een "fietsenstalling" genaamd. Nog nooit van gehoord dat hij in de band van Plant heeft gespeeld/gezongen.
Ritme vd regen en stil verdriet zijn nummers van voor jouw emigratie naar de zon. Inmiddels zit hij een halve eeuw "in het vak" en heeft veel meer gedaan.
Bedankt Rob. Die fietsen stalling betreffende het gebit was ik na die jaren effe vergeten. Wist trouwens niet dat Rob de Nijs van die grote spleten in zijn tanden had. Wel weet ik dat Robert Plant gelukkig nooit met die kwal heeft samengespeeld in een bandje. Ben tenslotte een Led Zep fan.
Een van mijn liefdes is muziek. Als ik dan iets lees, ter land, ter zee of in de lucht of waar ook ter wereld, schiet er vaak een liedje in mijn gedachten. Zo ook met het debat tussen Rob K en Barend. Vind hem wel van toepassing.
Mooie foto's heren
Dat lukt mij niet met een Nokia telefoon met fotocamera van 3.3 megapixeltjes
Ik bedenk trouwens nu dat ijsvogel een mooi woord is voor een cryptogram
Opmerking