Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
ik denk meer een kwestie van wegblijven en met me klauwen uit dat broedblok blijven. ( maarja jij o.a. weet dat ik dit soort foto's "verplicht" nodig heb als bewijs of voor andere doeleindes).
ook ik moet gewoon na zovele jaren kweken mijn enthousiasme nog steeds in bedwang houden,maarja je zou maar errug blij zijn met hetgeen wat er tot nu toe al is ontstaan.
(tja sommige zijn al blij met een ei wat er ligt van bepaalde soorten).
maar zou dat koetje die snoekbaars zelf gevangen hebben? lijkt me wel erg groot .
hoe dan ook ...................leuke plaatjes weer hoor.
gr
live beelden er van maken wk doe ik hier nu ook cameraatje in het blok maken wel infrarood natuurlijk
werkt echt perfect
gr klaas
Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...
misschien kunnen we met de andere gasten wat mooie roze t-shirts voor jullie kopen met het webadres van vogelcafe erop. Deze kunnen jullie dan dragen tijdens de foto excursies.
Nou of het nou die kleur moet zijn? Ik denk dan meer aan iets wat op gaat in de natuur. Schutkleur dus.
Tja Ton, ik had de ruimte op voor de Gans. Anders had ik hem die wel gegeven. Hij vloog mij het beeld uit zeg maar. Ik ben blij dat ik dit nog heb. Ik zou hem wel iets in het vierkant uit kunnen snijden, dan is het ook al anders denk ik.
Soms zijn ze echt wel snel hoor. Het zijn actie momentjes. Handmatig scherpstellen, proberen niet te bewegen etc. Niet zo makkelijk, althans dat vindt ik.
leuke / mooie foto's weer mannen.
ik had nog ff snel een foto getrokken van deze soort (mijn e.k. man gaat nuverdere uitleg ben ik aan niemand schuldig ,gelukkig
Opmerking