Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Ik leef nog en wil wel mee.
Inderdaad iets met een royaal binnenverblijf zou fijn zijn.
Avifauna kan, maar de binnenverblijven zijn niet echt groot en de meeste vogels zitten achter gaas.
NOP is wel weer mooi, maar ja, iemand is daar net geweest...
Andersom, tussen de buien door is het prima weer, hier nu al zeker een kwartier.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekIk leef nog en wil wel mee.
Inderdaad iets met een royaal binnenverblijf zou fijn zijn.
Avifauna kan, maar de binnenverblijven zijn niet echt groot en de meeste vogels zitten achter gaas.
NOP is wel weer mooi, maar ja, iemand is daar net geweest...
Andersom, tussen de buien door is het prima weer, hier nu al zeker een kwartier.
Opmerking
-
nop is ook goed.
niet bang voor the same faces?
kijk voor mij ..................ik zou nog 1001 van die kromsnavels op de plaat "kunnen" zetten,maarja............gaan jullie dadelijk weer zeggen dat het nog wel eens goed komt met mij en laat ik nu dat net niet helemaal willen.
gr
ach ik kan ook nog dien reigert erop zetten natuurlijk...............de keuze is reuze.
zaterdag it is? ( mot ik weer in de rondte gaan mailen zeker?. )
en we drinken koffie ( met gebak) bij serinus.
Opmerking
-
Lekker!
Ondertussen een fotootje om alvast weer in de stemming te komen:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningnop is ook goed.
niet bang voor the same faces?
kijk voor mij ..................ik zou nog 1001 van die kromsnavels op de plaat "kunnen" zetten,maarja............gaan jullie dadelijk weer zeggen dat het nog wel eens goed komt met mij en laat ik nu dat net niet helemaal willen.
gr
ach ik kan ook nog dien reigert erop zetten natuurlijk...............de keuze is reuze.
zaterdag it is? ( mot ik weer in de rondte gaan mailen zeker?. )
en we drinken koffie ( met gebak) bij serinus.mvrgr
Piet
Opmerking
-
mooi dan is zaterdag van de baan
de emailstroom is inmiddels op volle toeren dus .................
laten jullie maar weer eens die foto's komen, Ton heeft een voorzetje gegeven nu ...ben benieuwd naar die top platen.
gelukkig hebben we ook weer een teken van leven van Piet gekregen dus dat is ook weer een pak van het hart.
gr en wellicht tot heel binnenkort.
Opmerking
-
Opmerking
-
Advertentie
Collapse

.

Opmerking