Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
ik zie dat de inzet weer verhoogt is.
zie je nu wel dat je het kan ...........( is een ietskes ander niveau dan foto 3888).....................dit zijn weer Broto platen.
dit zijn weer platen waarvan ik kan zeggen: kijk eens naar broto zijn foto's en zie wat het zou moeten zijn.
I'm very well pleased.
thank you very much...........elvis has left the building........................
ik zie dat de inzet weer verhoogt is.
zie je nu wel dat je het kan ...........( is een ietskes ander niveau dan foto 3888).....................dit zijn weer Broto platen.
dit zijn weer platen waarvan ik kan zeggen: kijk eens naar broto zijn foto's en zie wat het zou moeten zijn.
I'm very well pleased.
thank you very much...........elvis has left the building........................
zal best ,zo mag jij denken
ik denk en zeg dan maar: ik zie wat ik zie.
als het mooi is dan is het mooi ,als het redelijk is dan zeg ik niks, is het slecht dan zeg ik er wel wat van.
3. van die andere zeg ik niks voor je het weet word je uitgemaakt voor.......
ga zo door,dan komen jullie er wel.
Ton ik hoor het wel wanneer.............
"moet" wel op korte termijn ,want bij wk-tje is er de paashaas errrugg vroeg ,stik van de eieren bij de pieten,mocht het allemaal goed gaan, dan krijg ik het weer te druk om andere dingen te gaan ondernemen en..............................ik mag binnenkort ( nou ja ,nu pijn ........over 6 weken ofzo aan de beurt , machtig systeem zo met die wachtlijsten ) weer het ziekenhuis in gelukkig
gr
Opmerking