Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Opmerking

• Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• niks aan 't handje

je hoeft geen sorry te zeggen henk3.
        sorry heb ik niks aan,dan heb ik liever 100 euro

ikzelf heb er geen moeite mee als men snoeihard zegt waar het op staat.(moeten ze wel gelijk hebben en verstand van zaken hebben natuurlijk).

kijk de o wat een mooie reacties is leuk maar weinig leerzaam
        mvg

Opmerking

• Ha, ha, 100 euro. Ja, ja, het zal wel.

Ik heb even een pogingkje gewaagd, geef je ongezouten mening er maar over:
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• dit blijft gewoon mn meest faforiete topic
            voor wk en zn scoonmoeder volgens mij gaat het zo:beter 1 schoonmoeder in de hand dan de lucht van 10
            garoeten theo

Opmerking

• Dan nog maar eens een mooie lorre...

Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

• plaatje

Hee WK, met stomheid geslagen of zo?

Mooie Grijze Roodstaart Ton.

Hier ben ik zo slecht in, het lukt mij steeds maar niet om ze in de lucht er mooi op te krijgen, tips? Dit is een andere valk trouwens.

Dezelfde valk:

Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                  Hee WK, met stomheid geslagen of zo?
                  neunt jong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar kan moeilijk er wat van zeggen anders spreek ik mezelf weer tegen:
                  [QUOTE

ikzelf heb er geen moeite mee als men snoeihard zegt waar het op staat.(moeten ze wel gelijk hebben en verstand van zaken hebben natuurlijk)[/QUOTE]

hummm tweede quote lukt dus niet om in te voegen (vroeger tja vroeger kon ik dat wel ,nou ja lekker belangrijk).

Opmerking

• Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• juist Henk3

Scheelt een hoop onzin discussie, ha, ha.

kijk henk3 je hebt gewoon een punt hier
                        want misschien is het ook wel beter om geen foto's meer te plaatsen,die niet goed genoeg zijn,echter gaat dan wel heel mijn "te willen maken"punt voorbij.
                        ( of dacht jij dat ,ik denk dat het wel mooie foto's zijn,nee toch ? daar ken je me nu inmiddels toch wel wat beter in).

ik wil leren,van "perfecte" foto's kan ik niet leren.( gewoon weg omdat elke situatie weer anders is ten alle tijden).

maar dan komen "we" gelijk bij het onderliggende punt van het gemaakte punt.
                        want:
                        de reacties (tutoriale) blijven uit,dus het nut van plaatsen is zeker discutabel.
                        wat ik wilde bereiken was dus ; reacties krijgen en "zetjes in de juiste richting".
                        (nogmaals reacties van o,mooi of o,lelijk heb ik niet zoveel aan tenzij daar een onderbouwde begeleidend schrift bij staat over hoe het te kunnen proberen/doen).

kijken daar komen we dus op hetzelfde punt uit met jouw geschreven zin:
                        Maar het ging mij er om hoe je diafragma zetten en welke iso waarde. Enz. Dat is waar ik wel eens over door wil.maargoed (relativerend),aan de andere kant ,kijk eens terug in deze lange topic,dan kan je toch wel de bepaalde vorderingen zien,ja toch?

Opmerking

• jawel ze worden steeds beter net als sommige foto s
                          En zoals we hier zeggen:vertrouw op Alla maar bind je kameel vast.
                          Garoeten theo

Opmerking

• Willen leren,

kijk WK, dat is nu wat ik ook aan het proberen ben. Vandaag een zeer zeer linkeroog van het fotograferen gekregen zeg. Maar wel een paar mooie Edelherten er op. Had er graag nog een paar byzonderen meer bij gemaakt maar ja de natuur laat zich niet dwingen.

Kijk plaatsen om te leren is niks mis mee denk ik. Alleen zullen dan wel mensen afhaken op den duur omdat men graag een beetje perfecte plaatjes zal willen zien. Dat het allemaal niet zo heel gemakkelijk is dat weet ik nu ook inmiddels. Vanavond rond half 8 nog druk aan het foto's maken en vergeet ik de iso bij te stellen. Dus resultaat van de laatste serie er maar 6 over gehouden. Erg jammer weer want daar zaten mooie burls bij, helaas niet scherp. Dat heb ik dus weer. Zo ff de prullebak legen want er liggen weer zo'n dikke honderd platen in. Maar ik heb er ook nog wel een honderd over die wel voor de bakker zijn. Daar moet ik nog even een paar keer door om uit te selecteren. Ach ja van elke sessie steek je weer wat op.

Beter een halve haan dan een kip zonder kop!
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• hier 1 van de weinige die niet naar zwolle gaat

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                              Kijk plaatsen om te leren is niks mis mee denk ik. Alleen zullen dan wel mensen afhaken op den duur omdat men graag een beetje perfecte plaatjes zal willen zien.
                              ik denk dat je ook gewoon gelijk heb Henk3.

andere vragen honderd duizend keer dezelfde vraag over bloedluis/mijn kanarie slaapt op 1 poot o.i.d en daar ........ach laat maar.
                              en ander vind dat belangrijk/ leuk en ik vind dat fotografie gedeelte leuk.( en dacht hier lange tijd geleden een topic te hebben gevonden waarin veel bewerktstelligt kon worden)

ik laat het dan ook varen, bij deze.(blijft weinig nog voor mij over op het forum).
                              reageren op topics deed ik al niet veel meer (op de topics na waarin ik wat beloofd had na dan,en dit ook alleen maar omdat de chat het liet/laat afweten).

mvg

Opmerking

• WK, Ik weet op heel veel van je technische vragen gewoon ook geen antwoord, ik ben niet zo'n theoriemens. Ik stoei met de instellingen "in het veld" en krijg zodoende ervaring. Ik had mijn eerste "echte" camera ruim 30 jaar geleden, en jij?

Hier plaatsen heeft ook een ander doel, gewoon even genieten van elkaars hobby's; vogels en fotografie.

Gooi die sikkeneurbui weg en kom op met je fraaie platen, capiche?
                                Groet Ton,
                                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                                X