Ik weet wel dat sommige fotografen helemaal verkeerd bezig zijn en alles op alles zetten om maar die spotfoto te kunnen maken. Dit is zeker niet de manier waar wij ons mee bezig houden. Je moet de natuur zijn gang laten gaan vind ik ook. Desalnietemin, zoals jij het zegt over de vogels, moet je de fotografen ook weer niet over die ene kam scheren. Ik heb er juist ook hele prettige ervaringen mee. Helaas ook hele slechte. Rotte appeltjes zitten nu eenmaal wel eens tussen de goed willende.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningyup zoiets ja en de 1 wil net wat dichterbij staan dan de ander.
ik gun iedereen zijn kiekje Henk3 maar niet ten koste van de vogels en omgeving/natuur.
ik kan er verder weinig aan doen ( het is niet op private terrein) maar dit wil dan niet zeggen dat ik erin mee hoef te gaan, daarom dus het besluit om er zolang ze er zitten er alleen nog maar met de hond langs te gaan om te kijken en eventueel net als vandaag "de paparazzi" erop te wijzen dat niet alles verrot hoeft gemaakt te worden. ( staan gewoon op de planten in de mensen hun tuintjes bv. om maar dat ene shot te krijgen..................nou sorry hoor)
deze pestvogels waar ik het over heb zijn toch weer wat anders ( eens te meer bewijs dat het in hokjes stoppen of alles over 1 kam scheren iets is waar de nodige ?? bij gezet kan worden) deze zijn nu eenmaal niet zo benaderbaar als "normaal gesproken" en als ik dan zie dat men ze eigenlijk opjaagt dan mag ik daar schande van denken/spreken dacht ik zo.
maargoed de ene pestvogel is de andere niet zullen we maar zeggen .
ik heb bij elkaar een half uur achter elkaar ( wellicht nog iets langer) foto's kunnen maken zonder dat de vogels zich verplaatste ( vandaar ook de tig foto's, als ik geen pijn in mijn vingers had ,had ik kunnen "schieten totdat mijn batterijen op waren) nu was het constant op en neer , snel een bes pakken en weer vluchten in de bovenste toppen van de bomen.
ik zie wat ik zie en ik kan vogels "lezen" ,ik zie welke afstand de vogels beschouwen alszijnde hun veilige comfort zone . ( dan maar wat verder ervan af en wat moeten croppen al dan niet met "verlies"van kwaliteit in foto) .
maargoed genoeg moraalridder gespeeld weer men doet maar , ik geniet dan wel op en andere manier.
ik zit op laptoppie te tikken dus kan niet bij de foto's anders had ik er wel eentje erop geknalt ( eentje om het af te leren hahahahahaha).
groetjes
Helemaal mee eens,
Zie morgen die foto dan mischien wel verschijnen, ze worden steeds beter dus beloofd wat.
Gr Arjan
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ik weet wel dat sommige fotografen helemaal verkeerd bezig zijn en alles op alles zetten om maar die spotfoto te kunnen maken. Dit is zeker niet de manier waar wij ons mee bezig houden. Je moet de natuur zijn gang laten gaan vind ik ook. Desalniettemin, zoals jij het zegt over de vogels, moet je de fotografen ook weer niet over die ene kam scheren. Ik heb er juist ook hele prettige ervaringen mee. Helaas ook hele slechte. Rotte appeltjes zitten nu eenmaal wel eens tussen de goed willende.
Gr Arjan
Opmerking
-
Wel netjes van je dat je de gezichtsherkenning er uit gehaald hebt van die foto. Ze hebben mij er ook zonder mijn toestemming opgezet. Tja kan je leuk vinden. Het zijn lang niet allemaal herrieschoppers hoor. En ook de mensen waar die vogels besjes komen eten vinden het meestal wel erg leuk en komen best een praatje maken.
Opmerking
-
Tja het zijn niet allemaal sociale mensen die fotografen, jammer.
Leuke foto wk, iets meer aandacht en hij is nog leuker.
Van mij mag je er nog best meer plaatsen. Vond je ook van de meesjes toch?
6-12 Vink.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Tja het zijn niet allemaal sociale mensen die fotografen, jammer.
Leuke foto wk, iets meer aandacht en hij is nog leuker.
zal wel een screenpic maken van tabblad waarom de miniatuurtjes staan ( of te wel een bewijsfoto maken) zodat men het gewoon wederom mag geloven wat ik verkondig.
ik zie de noodzaak niet zo in om over dingen te gaan liegen of mooier te maken dan dat het in werkelijkheid is.
vandaag nog ff beetje in de tuin rommelen , wellicht weer ander soortje erop zetten en morgen hoop ik dat mijn missie gaat slagen, ben dit keer er helemaal op voorbereid, moet slagen.
ik ben trouwens vandaag de andere kant met hondje maar weer op gelopen ( heb geen zin in om me te gaan ergeren aan andere vandaag, dus zal ook vanmiddag niet gaan kijken) , heb geen idee of ze er nog zitten, maakt me ook niks uit eigenlijk ( en ik hoef het niet te weten ook) , ik hoop alleen dat men fatsoenlijk met de vogels en natuur wil omgaan.
mvg yuri
Opmerking
-
Wat jij wil. Ik maak er geen punt van. Doe maar een ander soortje dan.
Opmerking
-
-
Da's nog eens een vogel Ton.
Opmerking
-
Ze zijn best te verdragen Arjan. Hopelijk komen ze ook nog eens weer in mijn buurt terecht.
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking