Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Die vogel van Arjan lijkt erg veel weg te hebben van een bonte vliegenvanger man. Ook gezien die witte deeltjes boven de snavel. Foto is een beetje overbelicht.
Deze sperwer man zat gisteravond rond half acht naast mijn vogels op de heg, gelukkig deze keer geen slachtoffers in de vluchten.
De foto's zijn niet van goede kwaliteit. Ze zijn gemaakt steunend met de kap van de lens op een bakje handzeep op de vensterbank door het dubbele glas vanuit de keuken en voor de rest vanuit mijn trillende handen een beetje steunend met mijn armen op het aanrecht. (Is dat denk ik ook weer duidelijk.)
Met dat ik heel voorzichtig het keukenraampje open doe voor een eventuele betere foto, gaat ook de achterdeur bij de buren open en tja weg sperwer natuurlijk. Hopelijk komt ie ook niet weer terug zo bij de vogels in de buurt.
Gele kwikstaarten hier nog nooit gezien en wulpen zitten er niet in m'n achtertuin. Aan torenvalken en sperwers dan weer geen gebrek. Pfff ... wel mooie vogels, maar 'k zie ze liever gaan dan komen.
Vanmorgen opeens een optocht hier voor het huis langs. Zo'n beetje halverwege dacht ik, ff een paar op de foto zetten.
Zo vanuit de kamer met een compact camera.
Uiteraard kan ik ze ook wel groter plaatsen maar waarschijnlijk is mijn overbuurvrouw daar niet zo blij mee.
Die staat er veel te vaak bij op namelijk.
Opmerking