Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• dit bericht mag ook worden verplaatst naar een evt. nieuw topic omtrend de actie.

ik snap de actie van de rechtermuisknop, maar och er zitten toch wel een aantal hinderlijke nadelen aan zeg,

-ik kan nu geen tekst kopieren om op te nemen in een Quote. zeer onhandig
    -ook kan ik niet meer met de rechtermuisknop op bijvoorbeeld het kopje "Overige" klikken op dat onderdeel van het forum te openen in een nieuw tabblad.

als het mogelijk is graag alleen deze toepassing in het kopje: "Films foto's en meer mooi's"

ik zou graag zien dat het op een andere manier werd opgelost dan dit.

Opmerking

• Dit is het niet, mag het weer weg?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
        ik snap de actie van de rechtermuisknop, maar och er zitten toch wel een aantal hinderlijke nadelen aan zeg,

-ik kan nu geen tekst kopieren om op te nemen in een Quote. zeer onhandig
        -ook kan ik niet meer met de rechtermuisknop op bijvoorbeeld het kopje "Overige" klikken op dat onderdeel van het forum te openen in een nieuw tabblad.

als het mogelijk is graag alleen deze toepassing in het kopje: "Films foto's en meer mooi's"

ik zou graag zien dat het op een andere manier werd opgelost dan dit.
        ik begrijp dat dit al van toepassing was. desondanks vind ik die 2punten nog steeds erg het hinderlijk

Opmerking

• voor de geplaatste foto's zelf een goede actie

mededelinge van huishoudelijke aard:

als het voor het merendeel van de forum gebruikers als lastig word bestempeld dan moet men vanuit de forumleiding de gedane actie maar ongedaan worden gemaakt.

ik begrijp dat Ton K, Henk3, Case h, v Tuijl het niks vinden, personen die toch "dragers" zijn van het forum,zou ik naar luisteren dan maar.

het mag natuurlijk niet zo zijn dat dit het gebruik of plezier van forumgebruikers in de weg zal staan.

ik wist niet dat het ook dan direct gevolgen had voor andere handelingen op dit forum, ik dacht echt dat het alleen de foto's zou betreffen.

want het blijft de vraag of dat door deze maatregel er meer foto's weer gedeeld gaan worden door mensen zoals Broto, Piet ,mezelf etc. want in de "gewone"berichtgeving zijn "ze"ook al niet echt actief meer.

gr

Opmerking

• Groeten, Ben

Opmerking

• Wat een gedoe allemaal.
              Werkt de rechter muis knop niet meer
              Dan ga je toch gewoon op de foto staan, klik je linker muisknop en sleep je pijltje naar de adres balk en dan ................................ja hoor de foto
              vriendelijke groet
              Henk

Opmerking

• weer wat geleerd

Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                Wat een gedoe allemaal.
                Dan ga je toch gewoon op de foto staan, klik je linker muisknop en sleep je pijltje naar de adres balk en dan ................................ja hoor de foto
                nou die forum ontmoedigingsmaatregel kan dus bij deze ook gelijk weer in de prullebak, zo makkelijk kan men dus het omzeilen.
                want zo kan je dus wel de foto pakken en op je eigen p.c. zetten ( heb je het gelezen heer C.Hulsebosch? je kan dus blijven verkondigen tegen de mensen dat ze hun foto's maar op cafe moeten halen bericht nr.1234 in de topic foto van kees nieuwzeeland ) en bv de exif er nog uitlezen toch? (niet dat dit belangrijk is die exif 9 van de 10 x ,voor mij dan).

tja er is maar 1 ding wat echt werkt ..................................geen foto's meer plaatsen waarvan je niet wilt dat men er onrechtmatig gebruik van maakt.

mvg

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                  want zo kan je dus wel de exif er nog uitlezen toch ?

mvg
                  Ja hoor geen probleem

Als ze er in staan he
                  vriendelijke groet
                  Henk

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                    Ja hoor geen probleem
                    dus het argument van Henk3 en exif niet meer kunnen uitlezen gaat al niet meer op bij deze.

blijft wel staan dat het plakken en copieren van teksten/quotes niet meer gaat in berichten en dat blijft hinderlijk voor de forum gebruikers.
                    m.a.w was een but"voorzorgs"maatregel.
                    sorry dat ik het in de "groep"heb gegooid op het forum ( maar ja wie leest mijn berichten dan ook en neem ze dan ook nog eens serieus ) , want de maatregel levert dus geen flikker op alleen maar "ellende".

gr

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                      Wat een gedoe allemaal.
                      Nooit geweten.
                      Weer wat geleerd, ha, ha, en het werkt ook nog inclusief exif. pbrtohrmd p[ fr ,rrdyr gptp lsm kr hreppm er; yrldy lp[ortrm/
                      O sorry, vingers op de verkeerde toetsen.

Je kan nu niet eens meer een toevoeging in je bericht plakken, dat is toch 3 x niks.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Opmerking

• Probeer dan maar eens een link te plakken.

Ok dat lukt ook als je de linkknop in de balk gebruikt, dat was ik niet gewend zo te doen.

http://www.kassenaar.com/blog/media/...laan/index.htm
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                            Probeer dan maar eens een link te plakken.

Ok dat lukt ook als je de linkknop in de balk gebruikt, dat was ik niet gewend zo te doen.

http://www.kassenaar.com/blog/media/...laan/index.htm
                            Iemand ???????
                            want als dit ook nog lukt gewoon dan kan men die "ontmoedigings"maatregel weer ongedaan maken ,want het heeft geen enkele nut blijkt wel.

kijk voor een vrijwel met p.c. niks kunend persoon gaan er voor mij nu opeens paden open waarvan ik het bestaan niet eens afwist of ooit heb betreden.
                            ik dacht foto niet copieerbaar maken en hup weer een middel tegen de strijd van onrechtmatig gebruik van foto etc.

gr

Opmerking

tja er is maar 1 ding wat echt werkt ..................................geen foto's meer plaatsen waarvan je niet wilt dat men er onrechtmatig gebruik van maakt.

mvg
                              Juist, de enige manier
                              vriendelijke groet
                              Henk

Opmerking

Iemand ???????

gr
                                Backspace knop werkt om tekst weg te halen.

Je kan ook nog altijd een printscreentje maken.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X