Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Broto is niet helemaal eerlijk Arjan, hij heeft een statief in zijn arm en schouder laten inbouwen, compleet met waterpas en stabilisators. Op zijn rug zitten ook nog stelknopjes dacht ik. Soort man van 6 miljoen maar dan anders.
Broto is niet helemaal eerlijk Arjan, hij heeft een statief in zijn arm en schouder laten inbouwen, compleet met waterpas en stabilisators. Op zijn rug zitten ook nog stelknopjes dacht ik. Soort man van 6 miljoen maar dan anders.
zit je daar in een boskijkhut met vijvertje erbij of zo? ( moet toch haast wel).
laat maar komen hoor die platen
ik geniet wel
mvg
Klopt, is boshutje met klein vijvertje. 1 x geweest dit jaar. Is meestal mooi rustig daar maar dit keer gestoord door zo'n 15 jongeren met fiets en al. Die hadden niet in de gaten dat er fotografen in dat hutje zaten. Toch maar even vriendelijk verzocht om elders hun vertier te gaan zoeken. Was ook geen probleem verder.
Deze nog dan: Gv. (Helaas was ie in de rui, verder ook geen andere gezien.)
Opmerking