Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
visite weg ,volgende golf afwachten/in aan tocht
ik schaam me ook niet voor mijn foto's ,hoeft ook zeker 9 van de 10 keer niet, en zeker niet als ik zie wat er zo nu en dan voorbij komt vanuit allerlei hoeken/kanten (let op ik noem geen namen,voordat er weer iemand van zijn stoel dondert)Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Nou schaam je vooral niet voor je foto's zou ik zeggen.
Doe ik ook niet, anders zou ik deze ook niet plaatsen.
( oh mag ik niet zeggen natuurlijk,krijg ik nu straf ??)
ben ik weer te rechtdoorzee/eerlijk nu, sorry.(waarheid is hard......soms).
maar ik plaats berichten/foto's met doel en als daar dan niet in voldaan word dan heeft het hele foto plaatsen geen nut.
ohja ik weet het wel, is voor de lol toch allemaal
prima,precies de reden waarom ik elke dag in deze topic kijkt.
@ Broto , wat jij nu laat zien met die domp,dat heb ik constant nu met diverse vliegfoto's, en ik draai me ongeluk aan de knoppen maar kom er niet uit.
groeten
Opmerking
-
Als die me ook maar iets meer tijd had gegeven, waren de foto's anders geweest@ Broto , wat jij nu laat zien met die domp,dat heb ik constant nu met diverse vliegfoto's, en ik draai me ongeluk aan de knoppen maar kom er niet uit.
Zag hem in me ooghoek aankomen, wist al wel waar hij woonde, had hem regelmatig gehoord
Er komt vast nog wel een volgende keer hahahahhahahavriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
reactie
Broto:Jammer dat ze niet mooi scherp zijn Henk maar hoe vaak komen we een dergelijke vogel nu vliegend tegen? Ik heb het nog maar 1 x gezien.Slechte foto's , maar schiterende vogel
Als je meer tijd gehad had, had je denk ik ook gekozen voor iets in de plus?
Winterkoning:Een tijdje was ook ik wat gefrustreerd omdat er niet al te veel nuttige reacties komen op de foto's maar volgens mij zijn er hier meer kijkers die het gewoon leuk vinden om naar "leuke" plaatjes te kijken dan om commentaar te geven daarop. En dat is ook logisch want dit is geen echte foto-site met heel veel fotograven die de foto's van elkaar gaan becommentariseren. Waar je dan weer verder mee kan. Echter op veel van dergelijke site's komt het ook niet verder dan "mooie foto" - "foto is niet scherp" etc. Schiet je ook niet veel mee op dan. Gewoon leuk hier en niet te moeilijk. Je hebt dan af en toe nog het voorrecht om op sleeptouw mee te mogen met de "toppers" hier.maar ik plaats berichten/foto's met doel en als daar dan niet in voldaan word dan heeft het hele foto plaatsen geen nut.
En wie is de jarige?visite weg ,volgende golf afwachten/in aan tocht
Opmerking
-
klopt ook wel henkie maar ik zie dan hoe zij dit doen en dan wil ik dit ook.
maarja tussen willen en kunnen is een wereld van verschil.
misschien had ik het ook wel ( mijn oprechte mening) anders moeten formuleren ( maarja ben nu eenmaal een zo'n rechtdoorzee en bot mannetje).
maar ik geniet ook wel van diverse foto's hoor,kijk ik bedoel ik weet ook wel dat niet iedereen hetzelfde wil of nastreef wat ik wil maarja.......... goed is goed en slecht is slecht. en als goed niet goed genoeg is word het al snel een moeilijk verhaal.
mijn kleine henkie.( maar begreep om 19:00 pas weer ).
Opmerking
-
Dat je dat ook nog doodleuk ff aan ons meedeelt, je geeft ons geen kans om ze te beoordelen. Jouw eisen worden steeds hoger, die van ons niet hoor.Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
word echt weer tijd dat je me weer eens onder je hoede neem, vanmorgen ( tijdens hondje uitlaten )toch weer oei oei oei, eindelijk een echte mooie kneu man gevonden zo mooi van kleur ,ongv. 400 foto's gemaakt ........................( ach vroeger zou ik zoiets nog plaatsen hier,nu directly in the prullebak) , nu wil ik eventueel nog alleen maar voor mij mooie foto's hier plaatsen............hahahaha het resultaat kan men zien in deze topic...............................komt geen foto meer van mijn kant in deze topic. heb er zat ...............................allemaal net niet niveau.
m.a.w. het bagger niveau was/ is weer erg hoog (maar ben niet de enigste hahahahahahaha).
groetjes.
Misschien dat er een nieuw regeltje moet worden bedacht om dit topic zichtbaar te houden voor iedereen. (ook de niet willenden
)
Opmerking
-
Ik dacht dat het op een vogelforum ..belangrijker was wat er op de foto staat ,dan wat de kwaliteit er van is.
Als je perse kwaliteit wilt maken en zien en beoordeeld worden daar over kun je je foto's beter op een fotografie forum zetten . ,die zijn er diverse ,en ook daar hoeven de foto's helemaal niet zo groot te worden afgebeeld voor goed te kunnen beoordelen.
Opmerking
-
reactie
Toch een mooie kwikstaart, wil je die mooier dan moet je op de grond gaan liggen en dan je foto maken.
Opmerking
-
@WK | om mee te kunnen praten - repliek
Kun je dan eens voorbeeld geven WK; van link of eventueel zelfgeschoten plaat wat dan wel aan jouw standaard voldoet.....da's misschien een manier om te overbrugging te maken (commentaar technisch gezien dan) tussen jouw 'huidige niveau' en datgene wat je nastreeft.
Plaatje (omdat miss van iemand anders) is dan misschien beetje off topic maar daar zal dan niemand over vallen lijkt me.
Peer
Opmerking
-
Ik blijf liever achter m'n fotobakkie zitten dan met m'n hele hebben en houwen plat te gaan.....
Geen kwaliteitsfoto maar wel een aardig vogeltje. En speciaal voor de heren keurmeesters onder ons heb ik hem geleerd zijn poot op te steken zodat ze meteen kunnen zien wat er aan schort
gr
Hans
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Opmerking
-
Reactie
Daarom doe ik het zelf ook niet.Oorspronkelijk geplaatst door BrotoDaar knap je zelf meestal niet van op hoor
-
Hans heb je nog meer van die "aardige foto's"?
vilainpabeau - op het juiste moment, "de natuur is bikkelhard" vastgelegd.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking