Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Geen idee, ik vind hem wel mooi. Niet alles hoeft een topper te zijn, toch?
Deze meer naar wens?
Nee hoor, niet alles hoeft meteen toppie te zijn. Ben ik met je eens.
Deze is zeker meer naar wens, ha, ha.
Kingfisher, ik wist tot vandaag niet van het bestaan van de melkhoehoe. Doet me meteen aan een klein tropisch vogeltje denken, n.l. de Bichenow astrilde.
Een beetje naverscherpen kan geen kwaad naar mijn idee.
Geen idee, ik vind hem wel mooi. Niet alles hoeft een topper te zijn, toch?
ja maar...............................
dan kunnen "we"geen commentaar meer geven, ik bedoel ..............wil niet iedereen hetzelfde als ik dan ? streven naar de best mogelijk te maken foto
en misschien ook anders gezegd , elkaar willen helpen naar een hoger niveau
ik bedoel...............ik heb via dit forum ( vooral van broto, en dit mede omdat we vergelijkbaar foto apperatuur hebben ) al geleerd om op specifieke dingen te letten.
zoals highlights, scherpte,korrels etc etc.
ik wil dat wel graag perfectioneren / continueren hoor. ( m.a.w. blijf maar komen hoor met goed gefundeerde commentaar op mijn foto's).
aan de andere kant heb ik er begrip voor ,sommige foto's kunnen gewoon leuk/bijzonder zijn zonder dat ze van goede/perfecte kwaliteit zijn, en dat men die dan wil delen (moet ik ook wel zeggen want 99% van mijn foto's valt in die "categorie" ).
Kingfisher, ik wist tot vandaag niet van het bestaan van de melkhoehoe. Doet me meteen aan een klein tropisch vogeltje denken, n.l. de Bichenow astrilde.
Een beetje naverscherpen kan geen kwaad naar mijn idee.[/QUOTE]
Het winterkoninkje zit net achter dat eerste gebouwtje...
WK: ja maar dan kunnen "we"geen commentaar meer geven
Echt wel, alleen vond ik "wat is er met die foto?" niet echt een duidelijke vraag.
Dit is gewoon een plaat die ik zelf mooi vind en geplaatst omdat ik wel erg ver achter liep.
Alle commentaar blijft welkom hoor.
Kingfischer, fotoshop of een ander simpeler program.
Broto, wk zit links op de kapotte ronding/boog bovenaan de voorste gevel
Ton Koek:
Effe een toelichting dan op mijn reactie: "wat is er met die foto?"
Het verenpak komt mij niet echt helder over, meer wazig zeg maar.
Het oog zit verkeerd op het licht naar mijn idee.
Bovenalles maak je de foto in eerste instantie voor jezelf en als jij hem mooi vind is dat helemaal ok. Zelf zou ik een dergelijke foto niet bewaren maar ja dat is ook persoonlijk. Zo duidelijker?
Opmerking