Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw hier met zebravinkjes..
Collapse
X
-
Misschien gewoon een jonge pop of niet helemaal in broedstemming oid.
Hier ligt ook wel een enkele keer een eitje op de grond.
Groetjes, Chantal
ps, @ratlook, mocht je het leuk vinden in 'sneeuw' (staat volgens mij in 'stamtafel') heb ik van het weekend nog een paar foto's van de voliere gezet.
Opmerking
-
Dat gebeurde ook bij mijn jonge pop van de gele rietvink... Het is later allemaal goed gekomen.
https://www.youtube.com/watch?v=hgtYbYJtsVc
Opmerking
-
laat jij je opzij duwen bij het eten dan ?groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Het is de eerste keer Hans. Het gaat niet altijd direct goed.
Fokken met vogels is geduld hebben en observeren, wat bij jouw gemakkelijk kan in de woonkamer.
Komt best wel goed, je hebt geen moeilijk ras.
Een nieuw jaar met nieuwe kansen.
Geniet er van.
Opmerking
-
-
Hans,
Als je nu binnen kweekt is het van belang dat de luchtvochtigheidspercentage rond de 55-60% ligt. Anders bestaat de kans dat de jonge vogels niet uit het ei kunnen komen.
Groet, Hans
Opmerking
-
Hoe is het percentage "normaal" in een woning??Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk BerichtHans,
Als je nu binnen kweekt is het van belang dat de luchtvochtigheidspercentage rond de 55-60% ligt. Anders bestaat de kans dat de jonge vogels niet uit het ei kunnen komen.
Groet, Hans
Ik heb geen idee hier, heb geen hydrometer
---GROETEN HANS
Opmerking
-
Vogels hebben toch een badderbak? Dan blijven de eitjes toch ook vochtig genoeg?
Opmerking
-
Doordat de verwarming aanstaat daalt het luchtvochtigheids%. Hoeveel is niet te zeggen, dat is per woning afhankelijk. Een hygrometer vertelt je meer over het % inderdaad.
En een bad is niet genoeg. Waarom denk je dat veel kwekers in deze periode gebruik maken van een luchtbevochtiger?Last edited by HansV; 02-01-2015, 22:24.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk BerichtVogels hebben toch een badderbak? Dan blijven de eitjes toch ook vochtig genoeg?GROETEN HANS
Opmerking
Advertentie
Collapse

hahaha
Opmerking