Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Dan nog; het is buiten zo zacht. Vorig jaar buiten ben ik later in het jaar, maar met mindere temperaturen dan dit aan het broedseizoen begonnen.
In maart barstte het leggen en broeden los en was het maar net iets boven nu. Hier was het vanmiddag bijna 15 graden, dus dat is nogal een verschil.
3 nesten in de afgelopen maanden. Maar in de zomer kweek je dan niet? Vogels mogen max. zo'n 3 nesten per jaar krijgen, 4 als het om heel sterke koppels gaat. Maar eigenlijk is 3 wel het max hoor.
Ik houd ze ook buiten. maar dan moet je wel plasticglas er voor doen. en snachts hang ik er ook een deken over. met de zebra's is het elk jaar nog gelukt.
Maar nu heb ik er ook japanse meeuwen en binsenastrildes en een kwartel. ik laat ze gewoon meekomen.
Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking