Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten in vogelkooi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

ja wist niet dat ze op de kop kunnen zitten, maar heb je nu al jongen?

Opmerking

Topic is begonnen op 26-januari, dus dat kan makkelijk.
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

Opmerking

ja maar zo vroeg in het jaar?

Opmerking

Kooi staat toch binnen??
          Ik heb ook een broedend koppel. 4 maart zijn ze uitgeteld.
          'Vliegde ik?'
          -'Nee, je valde.'

Opmerking

o wacht nu zie ik het ook. sorry dacht dat de kooi buiten stond . excuses voor het ongemak.

Opmerking

Dan nog; het is buiten zo zacht. Vorig jaar buiten ben ik later in het jaar, maar met mindere temperaturen dan dit aan het broedseizoen begonnen.
              In maart barstte het leggen en broeden los en was het maar net iets boven nu. Hier was het vanmiddag bijna 15 graden, dus dat is nogal een verschil.

In vergelijk met vorig jaar heb ik liever dit.
              'Vliegde ik?'
              -'Nee, je valde.'

Opmerking

Groetjes Benny

Opmerking

Mooie foto's voor met ene telefoon gemakat.

3 nesten in de afgelopen maanden. Maar in de zomer kweek je dan niet? Vogels mogen max. zo'n 3 nesten per jaar krijgen, 4 als het om heel sterke koppels gaat. Maar eigenlijk is 3 wel het max hoor.
                  'Vliegde ik?'
                  -'Nee, je valde.'

Opmerking

Ja maar het gaat over drie verschillende koppels.

Bij mij zitten ze gewoon allemaal bij elkaar en laat ik de natuur zijn gangetje gaan.

Alleen zal het zo vlug overbevolkt geraken en zal ik misschien toch naar een kooitje moeten uitkijken of er een aantal moeten weg doen.
                    Groetjes Benny

Opmerking

als je op marktplaats even rondkijkt vind je genoeg niet al te dure kooitjes waar jij je vogels mooi in kunt zetten als je jongen hebt

Opmerking

Of je bouwt 'even' een kooi zoals ik gedaan heb afgelopen week.

Maar op MP staan ook heel veel kooien, hoef je niets aan te doen.
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
                          Of je bouwt 'even' een kooi zoals ik gedaan heb afgelopen week.

Maar op MP staan ook heel veel kooien, hoef je niets aan te doen.

Zeer mooi gemaakt dat is inderdaad ook een oplossing,maar hoe doe je dit dan in de winter of laat je ze buiten zitten ?
                          Groetjes Benny

Opmerking

'Vliegde ik?'
                            -'Nee, je valde.'

Opmerking

Ik houd ze ook buiten. maar dan moet je wel plasticglas er voor doen. en snachts hang ik er ook een deken over. met de zebra's is het elk jaar nog gelukt.
                              Maar nu heb ik er ook japanse meeuwen en binsenastrildes en een kwartel. ik laat ze gewoon meekomen.
                              Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

Working...
                              X