Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zebravinkjes,gouldamandines,spitsstaartamandines

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
    Jah sorry voor het late andwoord maar mijn laptop was stuk
    Ik heb ze helaas nog niet kunnen halen want typisch mijn ouders beginnen natuurlijk nu te twijfelen als ik ze bijna krijg.. grrr
    Maar zowieso zelf al moet ik smeken en doen ik moet ze hebben
    Ik hou van vogeltjes, maar misschien kan ik ze v
    ... daar hoort nog wat achter, denk ik?
    Misschien zijn je ouders bang voor rommel, of dat zij uiteindelijk voor de vogels moeten zorgen.
    je zou kunnen afspreken dat als je het niet goed bijhoudt qua rommel en verzorging, of als je huiswerk er onder lijdt, dat je ze dan weer weg doet?

Dan heb jij de kans je ouders te bewijzen dat je een verantwoordelijke jongere bent en kun je ze misschien nog verbazen.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
      ... daar hoort nog wat achter, denk ik?
      Misschien zijn je ouders bang voor rommel, of dat zij uiteindelijk voor de vogels moeten zorgen.
      je zou kunnen afspreken dat als je het niet goed bijhoudt qua rommel en verzorging, of als je huiswerk er onder lijdt, dat je ze dan weer weg doet?

Dan heb jij de kans je ouders te bewijzen dat je een verantwoordelijke jongere bent en kun je ze misschien nog verbazen.
      Jah sorry ik ga het inderdaad goed afspreken... en echt duizendmaal sorry dat ik zo laat andwoord m maar ja ik zal ze pas deze kerstvakantie kunnen krijgen want nu zit ik volop in de exames dus dat is niet het geschikte moment.
      Grtjes Hanne ( ps: nogmaals sorry )

Opmerking

Hoi Hanne,

ik woon in lichtervelde, das iets dichterbij gent dan oostende. Ik heb zelf nog 6 zebravinken die de deur uitmogen (2 kppls en 2 mannen). Ik hoor het wel. Ik merkte ook dat je gn e-mails wilde ontvangen daarmee dat ik zo via deze weg doe.

mvg joselito

Opmerking

hey

hey hanne ik ben van tessenderlo

als je wil ik heb nog 2 koppeltjes zebravinkjes tekoop

zijn allemaal jongen van dit jaar

japanse meewkes zijn ook ideale vogeltjes om erbij te zetten
          en als je graag kanaries ziet kun je er ook 1man bij zetten hoor!!
          grtj bart voor meer info bart_42@msn.com

Opmerking

een kanarieman.

heb 3 meeuwen en 3 zebra,s en 2 rijstvogels en een kanarieman-gloster,en dat gaat fantastisch samen (allemaal mannetjes)kweken brengt ook een verantwoording met zich mee,je moet er n.l. de ruimte voor hebben.en die heb ik helaas niet.
            maar ik geniet van het gedrag en het gezang en de kleuren.
            denk daar eens over na

grt hans.

Opmerking

Working...
            X