Mededeling

Collapse
No announcement yet.

topvogeltjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door de birdjes
    ooh jammer. maar volgende keer beter.geeft zagers er een redelijke prijs voor ? ik ga altijd naar de bosruiter,daar kreeg ik een maand geleden 1,75 per zebra
    op vakantie gaan naar friesland en dan heb ik wel wat bonte voor je
    met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door zwartwang
      op vakantie gaan naar friesland en dan heb ik wel wat bonte voor je
      nou als je een leuke camping kunt aanbevelen komen een hoop vrije dagen aan
      Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
      have a nice day

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
        Teunie, ook dieren zijn soms vervelend hoor. Als je een paar lichtgekleurde zebravinken in een hok met grijze zet, is de kans behoorlijk dat ze die lichte afmaken. (dit bij meerdere vogels bij de wat grotere kwekers)
        Echt waar?????? Bah! wat racistisch. Waarom dat dan?

oh en verder vind ik geen enkel dier 'simpel' of 'minder'. Zelfs een spin, waar ik van gruwel heeft iets 'moois'.
        En je zou een eencellige bacterie eens door een sterke microscoop moeten zien. Hoe sierlijk die met zijn flagel zwaait om heen en weer te crossen..... elk schepsel heeft zijn charme en zijn waarde, ook al doet de ene dan mijn nekharen meer overeind staan (of mij hard doen gillen) dan de andere.

Maar van zebraatjes ga ik niet gillen, alleen maar glimlachen. Ik heb nu 2 jongen gekregen van 4 maart geboren. Het bleken 2 heertjes te zijn en ik vind ze schattig.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Working...
        X