In de link van mijn vorig bericht vind je onder "Kweekaanwijzingen Maskergrijs" een stukje over zwartoog-roodoog.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vondeling maar welk kleur
Collapse
X
-
Ze heeft het er inderdaad iets beter gedaan. Tweede ronde 5 eitjes allen bevrucht, allen uitgekomen maar momenteel maar er zijn er nu 3 goed aan het groeien. Het is zo dat men zei dat de grijze mannen waren en de bruine poppen. Maar hoe zit het dan met roodogen uit dit koppel?
mvg
Opmerking
-
Jongen van dit koppel????

Zo een paar jongen maar kleur ken ik niet. Het zouden twee grijze zijn en een bonte.
Ouders maskergrijs man x bruine pop. En wat zijn/zouden splits kunnen zijn. Wetende dat er ook roodogen in het nest lagen (maar overleden).
mvg
Opmerking
-
bruin vererft geslacht gebonden.Oorspronkelijk geplaatst door joselito

Zo een paar jongen maar kleur ken ik niet. Het zouden twee grijze zijn en een bonte.
Ouders maskergrijs man x bruine pop. En wat zijn/zouden splits kunnen zijn. Wetende dat er ook roodogen in het nest lagen (maar overleden).
mvg
in jou geval is de vader maskergrijs dus de grijze jongen zijn split masker en split bruin en mannen
het andere jong is een masker bruin popje
de bruine omzoming op de veren gaan na de rui grotendeels weg en het grijze kapje van de masker ruit er ook uitmet 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking