Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vondeling maar welk kleur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

In de link van mijn vorig bericht vind je onder "Kweekaanwijzingen Maskergrijs" een stukje over zwartoog-roodoog.

Opmerking

Dit is ook mijn ervaring.
      De roodoog is gewoon een mutant, net als de zwartoog.

gr
      Hans
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Welk eivoer of wat geef je aan zebra's als er jongen zijn of binnenkort uitkomen?

Opmerking

Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Het waren maar 5 eitjes waarvan 1 mini, de vier andere zijn mooi uitgekomen. Laatste vandaag en wat blijkt het is een roodoog met wit dons terwijl de 3 andere gewoon zwartoog met grijsdons zijn.

mvg

Opmerking

jammer genoeg lagen de oudste twee jongen dood op de grond en gn voedsel in krop.

mvg

Opmerking

Ook de twee laatste hebben het helaas niet gered. Wat zou ik doen? Nog een ronde of de pop vervangen?

mvg

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door joselito
                  Ook de twee laatste hebben het helaas niet gered. Wat zou ik doen? Nog een ronde of de pop vervangen?

mvg
                  Meestal doen ze het een volgende ronde beter.

Opmerking

Ze heeft het er inderdaad iets beter gedaan. Tweede ronde 5 eitjes allen bevrucht, allen uitgekomen maar momenteel maar er zijn er nu 3 goed aan het groeien. Het is zo dat men zei dat de grijze mannen waren en de bruine poppen. Maar hoe zit het dan met roodogen uit dit koppel?

mvg

Opmerking

Van de drie jongen is een wit/grijs jong met donkergrijze kop zou dit bont kunnen zijn? Ik post binnenkort nog eens een foto.

En hoe zit het nu met roodogen in dit koppel maskergrijs x bruin? Zijn deze ook mannen? En hoe vererft roodoog?

mvg

Opmerking

Jongen van dit koppel????

Zo een paar jongen maar kleur ken ik niet. Het zouden twee grijze zijn en een bonte.

Ouders maskergrijs man x bruine pop. En wat zijn/zouden splits kunnen zijn. Wetende dat er ook roodogen in het nest lagen (maar overleden).

mvg

Opmerking

'Vliegde ik?'
                          -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door joselito

Zo een paar jongen maar kleur ken ik niet. Het zouden twee grijze zijn en een bonte.

Ouders maskergrijs man x bruine pop. En wat zijn/zouden splits kunnen zijn. Wetende dat er ook roodogen in het nest lagen (maar overleden).

mvg
                            bruin vererft geslacht gebonden.

in jou geval is de vader maskergrijs dus de grijze jongen zijn split masker en split bruin en mannen

het andere jong is een masker bruin popje

de bruine omzoming op de veren gaan na de rui grotendeels weg en het grijze kapje van de masker ruit er ook uit
                            met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

Voor mij zijn deze termen chinees. Iemand een degelijke foto van een maskerbruin popje??

mvg

Opmerking

En dus twee mannen en een pop?

mvg

Opmerking

Working...
                                X