Heb ontzettend veel last van zwarte luis bij de kanaries. Vele net geboren jongen al dood. Heb al 2 maal dutchy s roofmijt ingezet echter zonder resultaat. Kom et niet van af. Wie helpt mij!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zwarte luis
Collapse
X
-
Luizen / vlooien / larven
[COLOR="#0000FF"]Zouden katten vlooien kunnen zijn.
Worden door katten met opzet gedropt bij plaatsen waar prooidieren zijn of komen.
Beste gebruik je dan ook een spray voor dergelijke bestrijding.
Mag denken aan tapijtspray van bekende merken.
Niet direct op de vogels doen.[/COLOR]
-
hier gebruiken we Dasty tegen de gewone bloedluis . maar dit mag niet op de vogels gebruikt worden alleen de omgeving waar zich de bloedluizen ophouden .Oorspronkelijk geplaatst door annoniempje Bekijk BerichtHeb ontzettend veel last van zwarte luis bij de kanaries. Vele net geboren jongen al dood. Heb al 2 maal dutchy s roofmijt ingezet echter zonder resultaat. Kom et niet van af. Wie helpt mij!
zitten ze ook op de volwassen kanarie,s . je zou een goede vogelspray kunnen halen en daar voorzichtig onder de nesten mee kunnen spuiten ( let op dat het niet op je jonge terecht komt . hoop dat je er snel van afkomt (wat heb ik een leuke hobby .
juist vogels houden :) :)
Opmerking
-
Hoi ,Bij de welkoop hebben ze finecto + in poedervorm en op natuurlijke basis. ik gebruik het om de vier weken door het eivoer heen dan komt het bij de vogels in de bloedbaan dus gaan ze van de vogels af en het hok zelf ken je bestrijden met finecto + vloeibaar hebben ze ook. Maar je komt er niet meer vanaf maar heb het wel onder controle.
Rooie Theo
Opmerking
-
Hoi Theo,Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Theo Bekijk BerichtHoi ,Bij de welkoop hebben ze finecto + in poedervorm en op natuurlijke basis. ik gebruik het om de vier weken door het eivoer heen dan komt het bij de vogels in de bloedbaan dus gaan ze van de vogels af en het hok zelf ken je bestrijden met finecto + vloeibaar hebben ze ook. Maar je komt er niet meer vanaf maar heb het wel onder controle.
Rooie Theo
Ben van plan om finecto te bestellen daar dit op natuurlijke basis is. Maar waarom kom je er hier niet mee vanaf?
Opmerking
-
als je gewoon alles goed bestrijd . en een goed middel haalt kom je er zeker wel vanaf hier gebruik ik Dasty . spuit ik op muren en kieren . heb geen bloedluis meer gezien . denk dat dit ook wel helpt tegen de zwarte luis
gewoon alles goed schoon maken . ik weet niet welke voliere je heb hout of van Aluwat heb ik een leuke hobby .
Opmerking
-
Annoniempje, je komt er niet van af omdat er in je hok altijd wel een kier(tje) of gaatje zit waar dit tuig zich verstopt, ik zelf ben al jaren bezig om ze weg te krijgen maar vind en ziet ze nog steeds maar het is zeer goed onder controle, en daar ben ik al tevreden mee.Oorspronkelijk geplaatst door annoniempje Bekijk BerichtHoi Theo,
Ben van plan om finecto te bestellen daar dit op natuurlijke basis is. Maar waarom kom je er hier niet mee vanaf?
Rooie Theo
Opmerking
-
Hoi Theo als ik Dasty gebruik zelf een spin gaat er van dood . ik heb tot nu toe geen bloedluis of ander ongedierte bij mijn vogels daar waar ik met Dasty werk . nogmaals niet op de vogels gebruiken .Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Theo Bekijk BerichtHoi JFK1, Denk je dat dit ook helpt of weet je het zeker, wand denken doe we allemaal wel over iets je kan ook Dasty gebruiken maar dit gaat wel over zwarte luis, deze zijn wel aardig groter als bloed luis.
Gr Rooie Theo
of het helpt tegen zwarte luis . persoonlijk zou ik het eens proberen . een fles Dasty kost 2.00 euro bij de Wibra lijk me het uitproberen wel .Last edited by jfk1; 25-06-2016, 10:07.wat heb ik een leuke hobby .
Opmerking
-
Rooie Theo nogmaals niet gebruiken op je vogels op of de nest jongen ook .als je bv een nest met jongen heb die dood zijn gegaan in het nest . kun je kijken of zich daar nog de zwate luis ophoud . dan gelijk het oude nest bv in een plastiek bakje doen met deksel Dasty op het nest spuiten en dan deksel er op zo kun je kijken of het ook goed werk tegen de zwarte luis tegen bloedluis werk het zeer goed namelijk . Rooie Theo houd ons maar op de hoogte ik wens je susses
de ahndelaar waar ik mijn vogelzaad bij haal . had Van Dasty ook al gehoord dat het zo goed zou werken .alleen hij kon het zijn klanten niet aanbevelen omdat het dus een ontveter is .maar hij zij letterlijk het is wel goed spul
Loeky Dasty is inderdaad een ontvetter ik gebruik het nu bijna al weer 2 jaar tegen de rode bloedluis ( en maak er zelf mijn broedkooien mee schoon
een bevriend kippen houder gebruikt dit produkt Dasty nu ook tegen bloedluis in zijn kippenhok hij zit ze dags er na gewoon dood liggenLast edited by jfk1; 26-06-2016, 16:20.wat heb ik een leuke hobby .
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking