Oorspronkelijk geplaatst door alexxdee
Bekijk Bericht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bloedluis
Collapse
X
-
en het branden van kastjes en kweekkooien?parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017
Opmerking
-
ik bekeek de dasty producten bij wibra.. enkel reinigingsproducten....????parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door parakeetplaza Bekijk Berichtik bekeek de dasty producten bij wibra.. enkel reinigingsproducten....????wat heb ik een leuke hobby .
juist vogels houden :) :)
Opmerking
-
Als ik de kooien en vluchtjes schoonmaak en opnieuw verf, doe ik altijd een weinig petroleum
door de latex of verf, zoveel dat je het zwak ruikt, dan ruik je na een dag niets meer.
Ik doe dit al tientallen jaren, en bloedluis of mijt is mij totaal onbekend.
Groeten C.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexxdee Bekijk BerichtHet voordeel van dasty ,alsmedes je dat op de luis spuit zijn ze direct dood ,met bijv adap lopen ze lekker verder,gaan ze misschien ook wel dood?.
van terug.
Dus niet bij vogels gebruiken, veel te agressief. C.
Opmerking
-
Vandaag met grote vogelliefhebbers gesproken .alleen maar lof over de noromectine 1% ,als je van de bloedluis af wilt is dit het enige wat helpt,je hoeft dit maar een keer met een watten staafje aan brengen op de huid van de vleugels .had gelijk ook een potje gekocht ,voor de prijs hoef je het niet te laten .
Opmerking
-
Ivomectine 5% ? Je bedoelt zeker 5mg/ml=0,5 %.
Jan.Last edited by Jan Vriend; 19-04-2016, 20:35.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door cospa Bekijk BerichtIk zou maar uitkijken met Dasty, je kunt het gebruiken als verfafbijtmiddel en mieren hebben er ook niet
van terug.
Dus niet bij vogels gebruiken, veel te agressief. C.
Opmerking
-
Luisvrij bestaat bijna niet ,iedere hok zal er wel een paar hebben,het proper houden en scherp blijven houd het in kleine aantallen.als er een goed bestrijdingsmiddel voor was dan hadden de kippenhouders er wel een, de een gebruikt dit en de andere weer wat anders je moet blijven wisselen ,dit kleine beestje (mijten) kan aardig wat problemen met de kweek veroorzaken.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking