Ik heb gehoord dat je een druppeltje chloor in bad/drinkwater kan doen tegen bloedluis of vogelmijt iemand hiermee bekend, hoor graag tips
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bloedluis
Collapse
X
-
ben daar niet mee bekend, maar.......
ik zou geen chloor in het drinkwater doen van mijn vogels.
via de zoekfunctie kan je veel info vinden over bloedluis.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
-
enkele fijngesneden tabakstelen onder het nestmateriaal stoppen verjaagt de luizenparakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017
Opmerking
-
Met tabaksstengels verjaag je alleen de bloedluis. Je bent er zeker niet vanaf!
Als je nog geen chemische middelen hebt gebruikt kan je het beste dutchy's gebruiken. Deze roofmijten peuzelen de bloedluizen op.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk BerichtMet tabaksstengels verjaag je alleen de bloedluis. Je bent er zeker niet vanaf!
Je MOET gewoon een commercieel middel hebben anders verdwijnt het niet. En als het eenmaal weg is het hok goed blijven onderhouden en schoonmaken!
Ze houden niet van schoon! En een commercieel product dood ze. Kijk dan wel zeker uit met jouw vogels/kippen want die moet je er niet bijin hebben op dat moment.
Groetjes van Joey,
Opmerking
-
-
dasty is goed met die gele dop gaan ze dood van .collega;s van mij doen het met een vloeistof die je met een watte staafje op de bevedering aankunt brengen Noromectin,1% ivomectine te krijgen bij de dierenarts ,moet zeer goed spul zijn en niet duur.
heb gelukkig al jaren geen last van die beestjes.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking