Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roodkleur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Xochimilco Bekijk Bericht
    Hartelijk dank!

Als ik besluit om twee oranje vogeltjes aan te schaffen blijven deze na de rui dan wel oranje?

En begrijp ik dus dat jij aanraad om 1 los mannetje te nemen of twee kooitjes met vrouw en man apart? Als ik toch besluit een man/vrouw koelte te nemen leidt dit dan vrijwel altijd toch jongen of is dit in mijn geval ook mogelijk?
    Als het gelen waren die kleurstof hebben gehad en daardoor oranje zijn geworden niet.Dat ik 2 kooien met vrouw en man apart heb aangeraden heb je niet goed begrepen of gelezen.
    Jan.

Opmerking

waarom pak je niet gewoon 2 kanarie mannen, zingen mooi en geen last van jongen.

Opmerking

Die gaan gegarandeerd vechten toch? Of bedoel je dan 2 broers

Opmerking

zo lang er geen pop in de buurt is zal het vechten wel meevallen, ze zullen wel strijden om hun zangkunsten, en of een kanarie weet wie zijn broer is, wat denk jezelf.

Opmerking

Ik ben het met je eens dat ik het niet waarschijnlijk vindt dat broers geen rivaal in elkaar zien, maar aangezien ik nog geen verstand van kanaries heb neem ik aan wat mij verteld wordt. Ik lees namelijk ook veel websites dat twee mannen gaan vechten en volgens mij hadden een aantal mensen me in dit forum dat al afgeraden. Voor mij maakt het niet uit welke combi ik maak, als het beestje er maar gelukkig mee is, maar volgens mij zijn de meningen daar over verdeeld. Dat maakt het geheel wat lastig voor mij om te bepalen wat ik het beste kan doen.

Opmerking

Bedankt iedereen voor de antwoorden en de moeite! Heb er veel aan gehad!

Opmerking

Ik heb vroeger een oranje kanarieman gehad. Daarbij plaatste ik een mooie grijze vrouw. Maar er gebeurde niets, geen nest, geen eieren, helemaal niets. De man verloor zijn kleuren nooit. Hij kreeg gewoon kanarievogel voeding zoals het vrouwtje trouwens. Ik las dat die oranje mannelijke exemplaren onvruchtbaar waren. Dus kochten we een andere kanarieman. Daarmee met het vrouwtje kregen we uiteindelijk drie jongen.

nu is het waar wat ik toenertijd gelezen heb ?

Opmerking

Working...
                X