Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zweetziekte of natte nesten een gevolg van een Colibacterie besmetting?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

O ja, Nico,

ALs je dit topic nog volgt: Probeer volgend jaar eens eind maart met je kweek te beginnen. En als je gewend bent om een tijdsprong te maken ( opeens van 10 naar 14 uur zodat ze in enkele weken broedrijp zijn (de methode Gerrit Frank voor de veteranen onder ons) doe dat eens een jaartje niet. Bij mijn vogels gaat het licht vanaf eind december vroeger aan (totdat het goed licht is) en verder gaan ze met de kippen op stok (dus in de avond niet bijlichten). Doe je dat uitgekiend dan zit je eind maart op 14 uur. Ongeveer een kwartier per week gebruik makend van het lengen der dagen. Met een klein sprongetje naar 14 uur als de tijd verzet wordt. Maar anderen doen een half uur per week wat ook goed kan.

Je poppen komen zo heel langzaam in een perfecte broedconditie met een goed uitgebalanceerd immuunsysteem.
    Last edited by florino; 26-02-2015, 21:08.

Opmerking

florino: Zit wel iets in. Vorig jaar waren mijn broedresultaten later in het seizoen beter da nnu het geval is. Ik hou je op de hoogte. Vandag zijn er 5 nesten uitgekomen. Wordt nu heel spannend.

Groet Nico

Opmerking

Bayttril 1ste week blijven geven als je geen risico wilt lopen. Jongen blijven dan wel wat achter in de groei is mij verteld maar zodra je stopt trekt dat bij

Opmerking

Het betuigt van weinig respekt om hier op dit forum direkt op de man te spelen,wat niets met het onderwerp heeft te maken.Ik heb florino dan ook een mailtje gestuurd,dat mijn naam Dick Pannekoek is en niets met de nieuwe spelling heeft te maken.Dat ik E.collie niet goed heb geschreven is een flauwe opmerking. Mvg,Dick Pannekoek.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door florino Bekijk Bericht
            Bayttril 1ste week blijven geven als je geen risico wilt lopen. Jongen blijven dan wel wat achter in de groei is mij verteld maar zodra je stopt trekt dat bij
            Het product heet Baytril geen Bayttril.
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by populier; 27-02-2015, 10:39.
            Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk Bericht
              Het product heet Baytril geen Bayttril.
              😄 iPhone en geen leesbril op

Opmerking

[COLOR=#333333]�� iPhone en geen leesbril op[/COLOR]
                Marco van Basten noemden ze ooit eens "pannenkoek". Ik zou het niet durven zeggen.

Groet,

Rob.

Opmerking

�� iPhone en geen leesbril op
                  Zo zie je maar, een achternaam verwarren met een zelfstandig naamwoord en jezelf bij een tikfoutje verschuilen achter een iPhone en een leesbril.
                  Het kan verkeren....

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK Bekijk Bericht
                    Marco van Basten noemden ze ooit eens "pannenkoek". Ik zou het niet durven zeggen.

Groet,

Rob.
                    Hoi Rob,

Zo haal je de 3000 wel.

Groet Jan.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Drum Bekijk Bericht
                      Zo zie je maar, een achternaam verwarren met een zelfstandig naamwoord en jezelf bij een tikfoutje verschuilen achter een iPhone en een leesbril.
                      Het kan verkeren....
                      Heet jij echt Drum van voor of achter? Mooie naam🎈 ik zou een fles jenever van een bepaald merk kunnen gebruiken als avitar. Zonder leesbril kan ik de ringnummers niet meer lezen en met maar net😞

Opmerking

Heet jij echt Drum van voor of achter? Mooie naam��
                        Geen van beide.
                        Gezien mijn leeftijd kan ik gelukkig nog de ringnummers zonder bril lezen.
                        Nog effe een plaagstootje, het is avatar i.p.v. avitar.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK Bekijk Bericht

Groet,

Rob.
                          Die kan ik me nog wel herinneren:https://www.youtube.com/watch?v=Q9ELMfNAVBQ
                          Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

wel leuk om te volgen, maar het heeft niets meer met het topic van doen......
                            groeten Ton
                            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                              wel leuk om te volgen, maar het heeft niets meer met het topic van doen......
                              Hoi Ton,

Moet toch kunnen,dat de stamgasten zich nu even kunnen uitleven.

Groet Jan.

Opmerking

geen probleem.....
                                groeten Ton
                                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Working...
                                X