Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
ja ik ben van plan chinese te nemen omdat ik had gelezen harlekwijn luidruchtiger waren en wil aantal schuilplaatjes maken van houttakken
en bosjes in de voliere voor genoeg schuilplaatsen
Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.
Ik weet niet hoe luidruchtig zijn de harlekijnkwartels maar volgens mijn kan niet zo erg zijn.De CH kwartels roepen ook wel eens maar ik vind dat het reuze meevalt.Ze zijn echt leuke beestjes om te zien.Als je toch de CH neemt neem dan niet meer dan 3.Een haan en max.2 hennen."Omdat de haantjes erg vitaal zijn is het beter om meerdere hennetjes voor hem aan te schaffen.Met name in een beperkte ruimte jaagt het haantje naamelijk vaak onophoudelijk achter het hennetje aan.Omdat de haantjes erg teritoriaal zijn ingesteld tijdens de kweekperiode,is het beter om naast deze vogels geen andere grondbewoners te houden." Dit staat in de boek Kooi en volierevogels encyklopedie.
Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.
."Omdat de haantjes erg vitaal zijn is het beter om meerdere hennetjes voor hem aan te schaffen.Met name in een beperkte ruimte jaagt het haantje naamelijk vaak onophoudelijk achter het hennetje aan.Omdat de haantjes erg teritoriaal zijn ingesteld tijdens de kweekperiode,is het beter om naast deze vogels geen andere grondbewoners te houden." Dit staat in de boek Kooi en volierevogels encyklopedie
Dit wil niet per definitie zeggen dat het ook een goed advies is!
Amigo de los Psittacidos
Look deep into nature and you will understand everything better
Opmerking