hallo ,
weet iemand me raad hiermee
ik heb een 10 tal koppels , distelmans met kanarie poppen zitten ,
heb 1 distelman dood , deze week en
de dag erop heeft een vriend van me esb300 ofzo ik ben naam vergeten , poeder gegeven een lichte vorm van antibiotica , voor in drinkwater
dus heb ik gedaan de correcte hoeveelheid in 1 liter water gedaan
en verdeeld over hun fonteintjes , maar na 3dagen zijn de meeste koppels nog niet aan de helft van het fonteintje , en er werd vermeld dat ik het enkel 3 dagen mocht doen , dan een 5dagen vitaminen kuur en dan nog eens het proces herhalen ...
moet ik nu het overige water met antibiotica erin weg gieten of wachten tot ze het helemaal op hebben ? of maakt dit niet uit ?
excuzeer als ik dit heb gepost bij verkeerde onderwerp
weet iemand me raad hiermee
ik heb een 10 tal koppels , distelmans met kanarie poppen zitten ,
heb 1 distelman dood , deze week en
de dag erop heeft een vriend van me esb300 ofzo ik ben naam vergeten , poeder gegeven een lichte vorm van antibiotica , voor in drinkwater
dus heb ik gedaan de correcte hoeveelheid in 1 liter water gedaan
en verdeeld over hun fonteintjes , maar na 3dagen zijn de meeste koppels nog niet aan de helft van het fonteintje , en er werd vermeld dat ik het enkel 3 dagen mocht doen , dan een 5dagen vitaminen kuur en dan nog eens het proces herhalen ...
moet ik nu het overige water met antibiotica erin weg gieten of wachten tot ze het helemaal op hebben ? of maakt dit niet uit ?
excuzeer als ik dit heb gepost bij verkeerde onderwerp
baycox werkt niet tegen atoplasmose, baycox mag maar 2 dagen gegeven worden, en voor atoplasmose tegen te gaan is een langdurige kuur nodig.
...
eindelijk iemand die het begrijpt.
Opmerking